رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

🎉 قابل توجه ورودی‌های دهم

#5

در خصوص آزمون ورودی رده ب نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

🌱 سر ساعت 9:45 در محل امتحان حاضر باشید. محل برگزاری آزمون شما در لیست‌هایی که در دیوار محوطه‌ی حیاط نصب شده، مشخص گردیده است.

🌱 هیچ وسیله‌ای به‌جز نوشت‌افزار به همراه نداشته باشید. همراه داشتن موبایل و کاغذ چرکنویس تقلب محسوب شده و دانش‌آموز از جلسه‌ی آزمون اخراج خواهد شد.

🌱 تنها داوطلبان آزمون شیمی مجاز به همراه داشتن ماشین حساب در سر جلسه‌ی آزمون شیمی خواهند بود.

🌱 به هیچ عنوان برگه‌های دفترچه‌ی سوال و پاسخ‌نامه را از هم جدا نکنید. جدا شدن برگه‌های آزمون به معنای تقلب و اخراج از جلسه خواهد بود. تمامی برگه‌ها را به همان شکلی که تحویل گرفته‌اید، تحویل خواهید داد.


نکته‌ی اول:

چنانچه انتخاب شما برای رشته‌ی تحصیلی سال دهم، "تجربی" می‌باشد؛ فقط امکان شرکت در المپیاد زیست و شیمی را دارید و حضورتان در آزمون‌های دیگر بی‌اثر خواهد بود. 


نکته‌ی دوم:

چنانچه انتخاب شما برای رشته‌ی تحصیلی سال دهم، "ریاضی‌فیزیک" می‌باشد؛ امکان شرکت در المپیاد زیست‌شناسی را ندارید و حضورتان در این آزمون بی‌اثر خواهد بود.


🔎🔍 در صورت همزمان بودن آزمون‌های انتخابی؛ نکات زیر را بخوانید (شمرده شمرده بخونید که گیج نشید!):


❌ درصورتی که آزمون‌های انتخابی‌تان همزمان شده است؛ پیش از شروع به لیست اسامی نصب شده در دیوار حیاط و دیوار راهروی رده ب مراجعه نموده و نام و محل برگزاری و ترتیب آزمون‌های انتخابی را مشاهده نمایید. در غیر این صورت، محل آزمون شما "سالن امتحانات" می‌باشد.


❌ حتما خوراکی به همراه داشته باشید، چرا که بین دو آزمون اول و دوم، امکان خروج از محل آزمون را ندارید و استراحت نیم ساعته‌ای را در کلاس تجربه خواهید نمود!! حدودا 5 ساعت سر کلاس خواهید بود و وقتی برای ناهار خوردن ندارید!


❌ دانش‌آموزانی که 3 رشته‌ی شیمی، ریاضی و فیزیک را انتخاب کرده‌اند، بین آزمون دوم و سوم برای استراحت و حیاط‌گردی، آزادند!!!!

نظرات (۳)

سلام
برنامه ازمون ورودی المپیاد کامپیوتر ورودی های جدید دهم که یکشنبه برگزار میشود چه ساعتی است!!! 
پاسخ:
سلام
توی کانال خورده
  • یه بیچاره
  • اگه کسی قبول نشده باشه دیگه نمیتونه رده ب ای بشه؟
    پاسخ:
    تقریبا نه!
    کی نتایج اعلام میشه؟
    پاسخ:
    به زودی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی