رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

مهاجرت زورکی

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

با سلام؛

متاسفانه به دلیل این که مدیریت سایت بلاگفا، نتونست سایتش رو به موقع مجددا راه‌اندازی کنه و همچنین امکانات بسیار ضعیفی که این سایت به وبلاگ نویساش میده، ناگزیر، مهاجرت کردیم به بیان!

امیدوارم که وبلاگ رده ب بتونه در این سایت، ادامه‌ی بقا داشته باشه و در اولین فرصتی که بلاگفا راه افتاد، سعی میکنیم که از طریقی؛ اطلاعات موجود روی رده ب‌ی بلاگفا رو منتقل کنیم روی این وبلاگ.


  • فرهاد مقیمی

نظرات (۸)

  • مرتضی خلینا
  • سلام به آقای مقیمی عزیز و بچه‌های گل رده‌ب؛
    اسباب‌کشی بی‌خطر و به سلامتی! خوش بگذره.

    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    سپاسگزاریم!
  • امیر پرتوی
  • سلام آقای مقیمی
    به بیان خوش اومدید.
    مطمئن باشید از نوشتن در محیط بیان لذت خواهید برد.
    اینجا برای متخصصان و اهل قلم هست. و جای شما از اول همینجا بود.
    پاسخ:
    سلام بر امیر خان گرامی!!
    آره، خیلی لذت بخش ه!
    واقعن خاک بر سر مدیر بلاگفا که قدر اون همه کاربر رو نه دونست و نه میدونه ... !
    البته سعی میکنم اهل قلم رو برای نوشتن به وبلاگ دعوت کنم! از شما هم دعوت میکنم تشریف بیارید وبلاگ ما! :)
    سلام. آخرشم خود بلاگفا مجبورتون کرد که به پیشنهادم عمل بکنید!
    پاسخ:
    آره بابا!
    یه 4 سالی بود که به فکرش بودم!
    منتها حسّش نبود!!!!
    :)
  • به مصطفی (همون قبلی)
  • شما واسه این خرابی اخیر میگین یا در کل؟
    چون خرابی اخیرو روی سایتش توضیح داده ک واسه چی بوده
    پاسخ:
    در کل بسیار ابله، تنبل و کم کار بودن !!
    یحتمل واسه اینه که بلاگفا خرابه دیگه
    پاسخ:
    بله دیگه!
    مدیریت ابلهی داه این بلاگفا!!!
    چرا سایتش نمیکنین؟
    جدی چرا؟
    پاسخ:
    در صددیم!!!
    کشور مطبوع؟ 
    منظورش کشور متبوعه یا چیز دیگه؟ 
    پاسخ:
    شاید جفتشه!
    سلام
    به جمع بیانی ها خوش اومدین
    من دیروز نرم افزار مهاجرت رو نصب کردم و میخواستم وب دوستم رو منتقل کنم به بیان
    اما گزینه بلاگفا نبود!!
    شما چطوری تونستید این کارو انجام بدین؟؟؟
    پاسخ:
    قبلا که چک کردم، داشت!
    شاید یک سال پیش!
    الان اگه نداشته باشه، کاریش نمیشه کرد!!!
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی