رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

پرچم ما بلنده!

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۴ ب.ظ


با این که مجموعه‌ی دبیرستان علامه حلی تهران، تمام تلاش خودش رو برای رشد و موفقیت تک تک دانش‌آموزانش انجام می‌ده؛ تقریبا تمام تلاشمون رو می‌کنیم که ما رو به خاطر "تعداد" مدال‌ها و رتبه‌های کنکور و غیره مورد ارزیابی قرار ندن و ملاک سنجش ما، کیفیت روحی و علمی فارغ‌التحصیلامون باشه. با این وجود؛ وقتی پرچم بالاست، بالاست دیگه! نیازی به خالی‌بندی و کلک زدن و این‌ها نیست!

مخصوصا در فضای مکدّر این روزها که مدارس و مشاورین، با دادن اطلاعات ناقص و ایجاد فضایی غیرواقعی؛ به جای دفاع از عملکرد خودشون، درصدد تخریب عملکرد دیگران هستن!

#سر_بسته_بماند!

نظرات (۲)

داداش این پرچمی که میگی بلند شده مال بقیه بوده! بی عدالتی اموزشی زیاد شده که شما تونستی پرچم بقیه رو بگیری و بچینی بری بالا!
ضمنا پرچم بالا به این حرفا نی! ینی فقط به این حرفا نی. خروجی های مدرسه چقدر توانمندتر شدن نسبت به قدیم؟ چقدر از نظر فرهنگی رشد کردن؟ اینارم بشمر داداچ:)
پاسخ:
مام نگفتیم در منظومه‌ای خارج از منظومه شمسی این کارا رو کردیم!
در مورد عدالت آموزشی هم هشتگی نزدیم!
شرایط موجود رو در نظر گرفتیم!
نسبت قد به وزن و قبولی به کلاس و تعداد دندون های سالم بچه ها رو هم امار برتری در نظر نگرفتیم!!
سنجش رشد فرهنگی و اخلاقی و بقیه رو هم شما حساب کن و شاخص‌سازی کن براشون، ابزار لازمش رو ما نداریم! حرفهای کلی زدن و بدون شاخص که کاری نداره!
این حرف رو شما در مورد هر چیزی در جهان میتونی بزنی! اساتید دانشگاه، شهردارها، اعضای تیم ملی فوتبال، قایق‌ران‌های خلیج فارس، کولبرهای غرب کشور و ... !
آماری که نشون داده شده، عتوان و موضوع داره. نقد شما به عنوان پست نمیخوره و در جای دیگه ای باید مطرح و بررسی بشه.
به نظر ما که همه جوره رشد کردن!
باورم نمی شه..... ۴۱۰ مدال رنگارنگ و برنز توسط این فرزندان انقلاب کسب شده....افتخار می کنم که زیر پر و بالای صبح حلی پرورش یافتم

پاسخ:
این مال 8 سال اخیره!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی