رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

گزارش از آزمون المپیاد مرحله 2 زیست شناسی سال 96-97

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

ریپورتر واحد مرکزی رده‌ب، صدرا کاوندی



ساعت ۳/۵ اینطورا بود که رسیدیم حوزه و کم کم بچه‌ها جمع شدن ....

بچه‌های مدارس دیگه و دییراشون که (اتفاقا دبیرای ما هم بودن !!!) واسه تزریقه روحیه اومده بودن... دیگه کم کم داشتیم ناامید می‌شدیم که آقای شکرایی با یه سیبیله زیبا وارد شدن و به قول شهبازی مرحوم "آتیششان زدند" و فریادهای شکرایی شکرایی بود که سر داده می‌شد...

چن دیقه بعد آقای آشتیانی هم اومدن و دیگه حسابی روحیه گرفتیم...

ساعت ۴ بود که وارد هنرستان شدیم و دیدیم که از لای در، آقای راعی هم اومده و صدامون میکنن، مسئول مدرسه درو بست و ما از پشت دیوار آخرین سوالاتمونم از آقای راعی پرسیدیم :"ریت دوره خودش بود؟ تویست چی؟ ژیراز -۲ بود آیا ..."

خلاصه نشستیم سر آزمون! و شروع کردیم امتحان دادن (به جز صدای وانتی که میگفت سیب زمینی ۳ تومان آقاااا، خانوم پیاز نمی‌خوای؟! مشکلی نبود و در کمال تعجب مراقب‌های فهیمی داشتیم و به ماشین حساب اینا گیر ندادن!)

از قبل می‌دونستیم که آزمون ۸ تا کوتاه پاسخ داره واسه همین زیاد شوکه نشدیم اما به جز این، نکته دیگه این بود بارم سوالات فرق داشت که تو ۳ سال اخیر بی‌سابقه بود؛ تا از حوزه اومدیم بیرون همه رفته بودن و نشد درست حسابی بفهمیم کی چی کار کرده!!!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی