رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

ریپورتر واحد مرکزی رده‌ب، علی سدیدی


 ساعت 8 صبح بیدار شدم و دیدم که خیلی از بچه‌ها بیدارن. تا ساعت 2 وقتو هرجوری که شد گذروندم و واقعا کار سختی بود. یه ناهار هم خوردم و آماده‌ی آزمون شدم. واقعا حوزه جای خوبی بنا شده بود و به اتوبوس تندرو و مترو هم دسترسی داشت ولی مترو اصلا مسیر جالبی نداشت. اونجا یه هنرستان قدیمی و بزرگ و پر از درخت بود که چند ساختمان داشت. بعد متوجه شدیم که چند نفر بطری آب ندارن و خب اونجا سوپر مارکت هم پیدا نشد ولی یه پیتزا فروشی‌ای بود که از اونجا تونستیم آب بخریم. همینطوری رفتیم تو گوشی‌ها رو ازمون گرفتن و منتظر شروع آزمون شدیم آزمون چند تا حوزه داشت ولی همه ما توی نمازخونه بودیم. نمازخونه فرش شده بود و مام کفشارو در آوردیم و به طرز عجیبی بوی جوراب حس نمی‌شد.

برگه‌هارو دادن شروع به آزمون کردیم. از بخت خوش، سوالاش در حد تست بینایی بود و حتی با مرحله یک فرق زیادی نداشت و بیشترشون شمارش بود (ولی سوال‌های دیگه هم پیدا می‌شد). البته ظاهرا سوال آخر غلط بود که خب اشکال زیادی نداره چون 19 تا سوال دیگه هم بود. پیش‌بینی عاقلانه اینه که کف آزمون تستی بین 45 تا 55 درصده. از امتحان اومدیم بیرون و یکم در مورد سوالا حرف زدیم و آروم آروم متفرق شدیم.

نظرات (۱)

۴۵ تا ۵۵ ؟؟ آفرین به اعتماد به نفست :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی