رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

برنامه‌ی اردوی آشنایی پایه‌ی دهمی‌ها

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

سلام

برنامه‌ی اردوی آشنایی المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران برای ورودی‌های جدید دبیرستان (نهم به دهمی‌های حلی 1 و 5) طی روزهای 17 تا 24 تیرماه برگزار می‌شود. حضور در این اردو برای دانش‌آموزانی که در بخش آموزش و هدایت تحصیلیِ فرم ثبت اطلاعات فردی موجود در سایت دبیرستان؛ مایل به شرکت در المپیاد بوده‌اند، الزامی می‌باشد.


اردوی آشنایی با توجه به رشته‌ی تحصیلی شما (ریاضی-فیزیک یا علوم تجربی) به دو بخش تقسیم می‌شود. دانش‌آموزان ریاضی-فیزیک می‌بایست در 4 روز کلاس آشنایی با رشته‌های المپیاد ریاضی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم شرکت نمایند و دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی نیز در دو روز با رشته‌های شیمی و زیست‌شناسی آشنا خواهند شد. برنامه‌ی زمانی کلاس‌های اردوی آشنایی در جدول زیر قابل مشاهده است.

هر روز کلاس شامل 6 زنگ 70 دقیقه‌ای از ساعت 9 صبح تا 18 خواهد بود. جدول زمان‌بندی کلاس‌ها به ترتیب زیر است:


برنامه‌ی کلاس‌های اردوی آشنایی به این صورت خواهد بود که دانش‌آموزان در قالب 4 کلاس ریاضی و 2 کلاس تجربی دسته‌بندی می‌شوند و به صورت چرخشی، هر روز، 6 زنگ، در یکی از رشته‌های گفته شده‌ی مرتبط به آموزش و یادگیری مباحثی از المپیاد مذکور خواهند پرداخت. نتیجتا کلاس‌های اردوی آشنایی دقیقا کلاس‌های درسی در موضوع المپیاد خاص گفته شده خواهند بود. کلاس‌بندی‌ها با توجه به لیست ثبت‌نام‌های ذخیره شده در سایت دبیرستان انجام می‌شود و چنانچه در سایت دبیرستان اقدام به تکمیل فرم نکرده باشید، از کلاس‌های المپیاد دبیرستان (کلاس‌های رده ب) به طور کامل محروم خواهید شد.

.

لازم به توضیح است که دانش‌آموزان هر کلاس به دو بخش تقسیم شده و هر روز 3 زنگ کلاس با یک معلم خواهند داشت. جدول معلمین در جدول زیر قابل مشاهده می‌باشد.


.

دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی که مایل به آشنایی با المپیاد شیمی می‌باشند، به صورت جداگانه در روز جمعه 24 تیرماه، مورد آموزش واقع خواهند شد!

.

پس از برگزاری اردوهای آشنایی، دانش‌آموزان فرم‌های اولویت رشته‌ی خود را به واحد رده ب تحویل خواهند داد. هر دانش‌آموز نهایتا می‌تواند 3 اولویت را برای شرکت در آزمون ورودی انتخاب کرده و در آزمون ورودی آن شرکت نماید.

لازم به توضیح است که دانش‌آموزان تنها مجاز به شرکت در کلاس‎‌های یک رشته‌ی المپیاد بوده و در صورت قبولی در چند رشته، در لیست پذیرفته‌شدگان اولویت بالاتر خود قرار خواهند گرفت.

آزمون‌های ورودی هم طبق جدول زیر در تاریخ 25 و 26 تیرماه برگزار خواهد شد.


ظرفیت کلاس‌ها محدود است و در هر رشته بین 7 تا نهایتا 20 نفر پذیرش خواهد بود. اولویت پذیرش با کسانی‌ست که نمره‌ی بالاتری در آزمون آورده باشند.

.

کلاس‌بندی‌های اردوی آشنایی (کلاس 1 تا 4 ریاضی و کلاس 1 و 2 تجربی) صبح روز جمعه، از طریق وبلاگ اعلام خواهد شد و دانش‌آموزان باید با توجه به کلاس خود، طبق جدول "زمان‌بندی اردوی آشنایی پایه دهم" که در ابتدای همین پست آمده است؛ در کلاس‌ها حاضر شوند.

تاکید مجدد می‌کنم که اگر تا پایان روز 5 شنبه در سایت دبیرستان اطلاعات فردیتون رو تکمیل نکنید، و تیک مربوط به تمایل به حضور در المپیاد رو نزنید؛ از اردوی آشنایی و آزمون ورودی رده ب محروم می‌شید. شرکت در آزمون ورودی رده ب منوط به تکمیل فرم اولویت المپیاد خواهد بود (که روز 5 شنبه 22 تیر توزیع خواهد شد.)

نظرات (۶)

سلام.
این ازمون های زیست که 1 و 2 و 3 داره یعنی همه متاقاضیان باید 6 تا آزمون بدن؟ یا بسته به گروه بندی هستش؟
سلام
من جزو گروه 26 نفره غیر سمپادی هستم که از طریق آزمون ورودی پذیرفته شده ایم.
ثبت نام ما از 96/4/19 لغایت 96/5/4 انجام میشود. 
علیرغم درخواست از مدرسه، هنوز یوزر پسورد برای ثبت اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است. بنده شخصا از روز اول (96/4/17) مراجعه نموده در کلاسهای اردو شرکت نموده ام. اگر تا پنجشنبه یوزر پسورد در اختیار ما قرار نگیرد و نتوانیم درخواست المپیاد را تیک کنیم تکلیفمون چی میشه.
من حلی را بیشتر بخاطر المپیاد دوست دارم. اگر نتوانم در کلاسها یا دوره هاش شرکت کنم انگیزه دیگری نخواهم داشت.

پاسخ:
سلام
توی لیست کلاس بندی ما اگه قرار گرفته باشی برای آزمون مشکلی نداره.
  • علی رستمی
  • این کلاسا هم که خیلی مفید و به دردبخوره قطعا.
    توش می خوان بگن تو المپیاد شما هرچقدر ضرر زمانی،پولی و عاطفی کنید بازم بردید چون المپیاده!!!
    کل سوم رو از دست بدی و احیانا تابستون رو و بعد باید بشینی پشت صندلی کتابخونه تست عمومی ای بزنی که نمی فهمی سوال چی می گه حتی.ولی باز بردی چون المپیاده!!!
    سرمو می برم اگه چیزی غیر از این بگن تو این اردو
  • محمد امین ثریا
  • سلام. کلاس بندیا کى اعلام میشه؟ بعد این که اگر ما بخوایم فقط آشنایى یکى یا دو تا از المپیاد ها رو بریم امکانش هست یا رفتن همشون اجباریه؟ ممنون
    پاسخ:
    سلام
    رفتن به همه کلاس ها اجباریه
  • یکی از دهمی های تازه وارد
  • سلام؛ ؛ کلاسبندی کی میاد لیستش؟!
    پاسخ:
    سلام
    تا شب !
  • سهیل نظری

  • آیا تشریحی کامپیوتر عملیه؟
    چون تامش زیاده!!!!
    پاسخ:
    امتحانای استاندارد تشریحی کامپیوتر پنج ساعت است.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی