رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

هاو تو ثبت نام؟؟

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ
برای راحتی کار شما، فایل راهنمای ثبت‌نام آماده شده و از اینجا قابل دریافت است.

رمز عبور و نام کاربری از امروز توزیع شده و برای دریافت آن می‌توانید به مشاورین خود مراجعه نمایید.


بچه‌های ریاضی! حتما کامپیوتر رو هم ثبت‌نام بکنید!


بچه‌های فیزیک! حتما نجوم رو هم ثبت‌نام بکنید!


به علت نقص در ابرسیستم آموزش و پرورش، هنوز نام کاربری و رمز عبور برای دانش‌آموزان کلاس 104 و 110 تولید نشده است که به زودی و با تلاش مسئولین مدرسه این مساله نیز حل خواهد شد.

 


نظرات (۴)

  • المپیادی
  • من مشکل دارم!
    وقتی رمز و نام کاربری رو میزنم، صفحه بعدش برای انتخاب نقش، هیچ گزینه ای ندارم؟
    چه کنم من؟
    پاسخ:
    اگه مشکلت حل نشده، حتمن به اتاق رده ب مراجعه نما!
  • المپیادی
  • مهلت تایید مدیر برای نهایی شدن ثبت نام تا کی هست ؟
    اخرای ثبت نامه و هنوز تایید نشده.
    پاسخ:
    میشه
    به شخصه به بچه های نجوم هم توصیه میکنم که فیزیک رو ثبت نام کنن.
    شاید مرحله 2 اش زودتر از نجوم بیافته و برای امادگی خوب باشه
    و اینکه یکم فیزیکتون قوی تر شه بد نیست
  • اگه مرحله یک قبول شیم...
  • به نظر شما مرحله دو هم 1 ماه زودتر شروع میشه؟
    پاسخ:
    بله
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی