رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

امام علی علیه‌السلام فرمودند:

نشانه‌ی ایمان، این است که راستگویى را هر چند به زیان تو باشد؛ بر دروغگویى، گرچه به سود تو باشد، ترجیح دهى.

 نهج البلاغه، حکمت 458

سلام؛

چند سالی‌ست که با داغ شدن فضای المپیاد در سطح مدارس، شاهد حضور گروه‌ها و موسسات آموزشی مختلفی بوده‌ایم که هر کدام به نوبه‌ی خود در تلاش برای ارائه‌ی خدمات آموزشی به داوطلبان بوده‌ و هر یک به فراخور زمان و شرایط، مدتی را به ارائه‌ی خدمت مشغول بوده و منشاء خیر گشته‌اند.

بخشی از روند کاری گروه‌های آموزشی، ارائه‌ی رزومه از دبیران و موفقیت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان خود در قالب گزارش‌های مختلف در سایت‌ها، کانال‌ها و دیگر ابزار ارتباطی آن‌ها با مخاطبین‌شان است که در مواردی گزارشات خلاف واقع در این آمارها مشاهده شده است.

گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران، رده ب، اعلام می‌دارد که اسامی دبیرانی که در دبیرستان علامه حلی مشغول به کار هستند، در برنامه‌ی درسی مندرج بر روی وبلاگ رده ب به نشانی www.radeb.blog.ir قرار دارد و هر گونه همکاری با دبیرانی خارج از لیست مذکور کذب بوده و واقعیت ندارد.

ضمنا، اخیرا یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره‌های آموزش المپیاد، اقدام به انتشار لیستی از قبولی‌های مرحله‌ی دوم المپیادهای سال 95 نموده است که در آن اسامی دانش‌آموزانی که از خدمات آن باشگاه استفاده نموده‌اند را منتشر نموده است. در بین اسامی اعلام شده نام مهرداد صابری، محمدجواد اکبری، علی مقدم و سید محسن رضوی از دانش‌آموزان رده ب دبیرستان علامه حلی تهران نیز قرار داشت که پس از استعلام از دانش‌آموزان متوجه شدیم که از هیچ یک از خدمات این موسسه استفاده ننموده‌اند، لذا مراتب به مسئولین این باشگاه اعلام گشت و متعاقبا نام علی مقدم از لیست حذف شد ولی اسامی سه دانش آموز دیگر، کماکان در لیست جدید اعلامی وجود دارد.

واحد رده ب با توجه به تکرار این اتفاق لازم می‌داند که جهت تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی موارد موضوعه، اقدامات لازم را انجام دهد.


 

با تشکر

روابط عمومی واحد معظم رده ب!

نظرات (۳)

سلام
در مورد رتبه های مدارس فرزانگان تهران و قبولی در المپیادها نیز بفرمایید.
سپاس
پاسخ:
سلام
آمار مدارس رو باید خودشون اعلام کنند، اما در لیست اعلام شده از سوی باشگاه فوق، اسامی دیگری هم با شرایط مذکور وجود داره که از سوی مذارس البته اعام نشده.
  • مرتضی خلینا
  • سلام آقای مقیمی عزیز،
    تشکر از اطلاع‌رسانی شما.
    ما هم چون در این بازار و کاسبی هستیم، داریم لیست اعلام می‌کنیم. فقط موندم بازدید از آیریسک رو هم بشمریم یا نه؟!

    لیست کامل رو اینجا می‌ذاریم.
    پاسخ:
    من به نظرم باید بذارید!
    بالاخره از خدمات شما استفاده شده دیگه!
    : خنده‌ی با گریه!
    دمشون گرم انصافا :)))) ثبت نام در ازمونشون و ندادن ازمون = استفاده از خدمات !!!!!! 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی