رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

در خصوص برگه‌های توزیع شده در پایه‌ی دهم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ

دومین هفته‌ی کلاس‌های رده ب پایه‌ی دهم، تابستان 95، دبیرستان علامه حلی تهران، در حال برگزاری‌ست و لیست‌های کلاسی نهایی شده و نفرات واجد شرایط و ثبت‌نام‌کرده در این کلاس‌ها، مشخص شده‌اند.

این افراد در طول و پایان دوره‌ی 8 هفته‌ای تابستان مطابق با برنامه‌ای که روی وبلاگ قرار دارد، باید در آزمون‌های رشته‌ی خود شرکت نمایند. مجموعه‌ی نمرات کسب شده در این آزمون‌ها با توجه به ضرایبی که گروه برای هر آزمون در نظر خواهد گرفت، مشخص می‌کند که هر کس موفق به ادامه‌ی دوره در مهرماه خواهد بود و یا از دوره حذف (فیلتر) شده است.

افرادی که موفق به قبولی در دوره‌ی تابستان نشده‌اند، این شانس را دارند که با شرکت در تمامی آزمون‌های اعلام شده در برنامه، با رده ب‌ای‌ها رقابت نموده و در صورت احراز "مجموع نمره‌*"ی چشمگیر، از مهرماه "رده ب"ای شوند.

حالا!

با توجه به این که عده‌ای متقاضی شرکت در آزمون‌ها برای ورود به دوره‌ی مهرماه بوده و در عین حال نگران این موضوع هستند که از بچه‌هایی که کلاس می‌رن عقب بیفتن،

مدرسه تصمیم گرفت که در صورت درخواست این دسته از دانش‌آموزان براشون یک روز در هفته کلاس برای مرور مباحث تدریس شده در کلاس‌های رده ب بذاره و در این کلاس‌ها، بچه‌ها رو برای شرکت در آزمون‌های درطول و پایان تابستان آماده کنه.


لذا؛


چنانچه برای شرکت در این آزمون‌ها و ورود به دوره‌ی مهرماه نیاز به کلاس دارید، فرم‌ها رو پر کنید و سریع‌تر تحویل بدید تا در مورد روز و معلم هر رشته سریع‌تر برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیره.

راستی برای شرکت در آزمون‌ها نیازی نیست که حتمن در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنید، اما حتمن باید رده ب رو در جریان این که می‌خاید آزمون بدید بذارید. . .


غیبت در هر آزمون رده ب = نمره‌ی 0 برای آن آزمون


*مجموع نمره‌ی چشمگیر = کسب رتبه‌ی کمتر از یک سوم نفرات حاضر در دوره‌ی رده ب تابستان.

برای مثال: کسب رتبه‌ی 1، 2 و 3 در رشته‌ای که کلاسش با 9 نفر در تابستان تشکیل شده است.

نظرات (۱)

  • ولی دانش آموز دهم
  • با عرض سلام . خسته نباشید . با توجه به نزدیک شدن عزیزان به امتحان چارک دوم چرا کلاس های هفته ای یک روز شروع نشد ? قطعا این بچه ها با عدم آگاهی از مطالب و سرفصل های کلاس ها امتحان موفقی نخواهند داشت 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی