رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

در مورد نتایج مرحله 2 المپیاد تابستان 95

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

1. اگر بهتون زنگ زدن و گفتن که کودوم رشته رو میخاید برید، خوشال نشید! اول مطمئن باشید که سر کار نیستید، بعد که مطمئن شدید، خوشال شید و به منم خبر بدید!!

2. کسایی که قبول نشدن، حتمن حتمن حتمن کارنامه شون رو از باشگاه تحویل بگیرن و برای من بیارن! اگر نیارید، دیگه رده ب ای نمیتونید باشید متاسفانه :|

3. فقط و فقط و فقط و فقط برای طلا شدن تلاش کنید. ما هم پشتتونیم.

نظرات (۲۶)

سلام اقاجواب هاامد بچه ها زیادی گل زدن حال کی اسامی سوم ها می اید  نگید یک هفته دیگه که همینطوری از بچه های که داران اماده می شند برای سال اینده عقب هستیم
جوابها امد
سلام اقا من ادونسم ما 2 تا دورشته ای فیزیک و نجوم دادیم امروز بهشون زنگ زدن
ادونس تا جایی که من میدونم فعلا دوتا فیزیک و نجوم داده چرا حرف ... میزنین؟!!!
  • سلذوسلذئذ/.یأإ»ِّأذل.ب.ل
  • دلوخ گفتم! بلکه امروز دارند زنگ میزنن میگن :دی
  • سلذوسلذئذ/.یأإ»ِّأذل.ب.ل
  • اقا مشکل اینجاس که هیچ کدوم از مدرسه های خوب مث حلی و انرژی و ادونس و ... هیچ کدوم دو رشته ای ندادن! و این جای تامل داره ! نداره؟
    پاسخ:
    از کجا میگی این حرف رو!؟
    از کجا میدونی ندادن!؟!؟
    رده ب ای نیستی یا حلی ای؟
  • بق بق بقو بق بق بقو
  • جمعه ها هم باشگاه بازه؟
    من رده ب ای نیستم اما محض اطلاعتون : به من زنگ زدن و گفتن که دو رشته ای شدم.(5شنبه)
    فکر کنم شنبه نتایج رو میدن.
    پاسخ:
    دو رشته تون چی و چی بوده؟!
    ینی یه دونه هم دو رشته ای نداشتیم؟ 😅😂
    پاسخ:
    خیلی زشته!!!!
    هنوز به کسی زنگ نزدن؟
    سلام. باز شما دستتون بند تو رو خدا یه چیزی به باشگاه بگید. دیگ دارن شورشو در میارن. از چند نفر شنیدم یه ماهه نتایج اومده ولی برای اینکه اعتراضا کم بشه اعلام نمیکنن. آخه این چه قانون من در اوردیه؟
    الان همه جا کلاسای کنکور شروع شده. بالاخره این همه آدم نباید تکلیف خودشونو بدونن؟ مگه ما مسخره ایناییم؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    یه ماه نیست برگه ها دست مصححا رسیده!
    انی که بهت گفته خالی بسته!
    ولی در مورد کنکور و این چیزا حرف شما درسته، باشگاه ضعبف عمل میکنه
    واقعا هنوز به دو رشته ای ها زنگ نزدند؟:::
    هنو زنگ نزدند:؟؟
    قول 10 هم دادن اگر نشد صد درصد شنبه می اید
    کسی خبر داره نتایج کی میادش؟؟؟؟
    ببخشید من متوجه نشدم منظور از دو رشته ای چیه ؟
    پاسخ:
    ینی دو تا رشته قبول شده باشه و باشگاه بهش زنگ بزنه بگه شما کودوم رشته رو دوست داری بری!
  • بق بق بقو بق بق بقو
  • شایعاتی هست مبنی بر زنگ زدن به دو رشته‌ای ها. ریشه‌ای در حقیقت دارند؟
    پاسخ:
    خیر
    akhe chera inghadr dir mikhan javabaro bedan ?
    از کجا میگید که نتایجو شنبه میدن؟؟؟؟؟
    واقعا چه جوری حساب می کنید که می گید 9 تا قبولی زیست میدید؟؟؟😂😂😂
    پاسخ:
    چون خفنیم میگم!
    چجوری کارناممون رو بگیریم؟
    پاسخ:
    باشگاه در اطلاعیه ش اعلام میکنه!
    مگه مرض داره یک یه الکی زنگ بزنه بگه قبول شدید

    پاسخ:
    باشگاه نداره!
    رفقا ممکنه داشته باشن!
    منتظر 9 تا قبولی زیستتون هستیم😂😂😂
    پاسخ:
    شایدم بیشتر!!
  • رده ب ای واقعی
  • کی میدن نتایج رو ایشالا؟
    پاسخ:
    شنبه !
    من زنگیدم باشگاه پرسیدم گفتن دهم میدن!احتمالا دورشته ای هارو هم یکی دو روز قبلش زنگ می زنن!
    پاسخ:
    بازم معلوم نیست!!
  • بق بق بقو بق بق بقو
  • زنگ زدن به کسی؟
    پاسخ:
    تا الان نه
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی