رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

مدال آوران کشوری المپیاد - شیمی

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ

کسب سه مدال نقره توسط محمدجواد احمدی‌زاده، علی کامیاب، دانیال حسینی و یک مدال برنز توسط فرهود صادقی را در المپیاد شیمی تبریک می‌گوییم.


اسامی طلاها:

 

 زهرا کاظمی: فرزانگان بابل

ملیکا حاجی محمدی: فرزانگان 2

پیمان میرقادری: شهید اژه ای اصفهان

امیرعلی کریمی: انرژی اتمی

سید پوریا حسینی: شهید بهشتی چالوس

ایمان منبری: انرژی اتمی

حاجی حسینلو: شهید مدنی تبریز

مهرداد محله: شهید مدنی تبریز

 

 


نظرات (۲۰)

  • یه شیمی ای قدیم
  • سلام به آقای شیمی
    اگه منظورت منم که من به خیلی معلما ارادت دارم ولی اینکه همه معلما خیلی کاملن از همه لحاظ اشتباه محض ماست و نتیجه ش همین نتیجه هاست
    من که توی کلاس ها بودم بعضی معلما به قدری کند درس میدادن که ما تا وسطای سال یه فصل کتاب های کمک آموزشی یه سالی رو خونده بودیم 
    مثلا فصل 1 شیمی سال n ام فقط 
    تو یه ترم !!!
    جدا خیلی ها فقط برای اینکه معروفن و معروف شدن میان و شاید خیلی بهترا می تونستن بیان جاشون و ... ووو نتیجه بهتر
    ان شاء الله ملاک تعیین معلم یه کم عوض شه
    یسری اینجا تخسیر رو انداختن گردن معلم و مسیول گروه و اینا
    همه میدونیم که مسیول گروه و معلما سایقه خوبی دارن بی انصافیه این حرفا
  • محمد محمدی
  • این نتیجه واقعا تاسف بار بود ولی باید درس گرفت 
    من به عنوان کسی که توی دوره بودم باید بگم بچه های امسال حلی علی رغم استعداد بالایی که داشتن اصلا باهاشون خوب کار نشد . نتیجش هم شد نه نقره 1 نه نقره 2 نه نقره 3 بلکه بهترین تون دانیال جان نقره 12 ! برای مدرسه ای که مدال های جهانیش از مدال های داخلی خیلی از مدارس بیشتره ، این یک فاجعس ! 
    خب توی المپیاد امسال تغییرات زیادی دادن که افراد المپیادی همشون خبر دارن ، ولی انصاف نیست بگیم 4 تا از طلا ها حقشون طلا بود ، من با دوستان توی دوره صحبت می کردم همه ما ( همه طلا ها و نقره های خوب ! ) روی عدد 6 اتفاق نظر داشتیم یعنی 6 تا از طلا ها به حقشون رسیدن ( نه لزوما 6 طلای اول ! ) افراد خیلی شایسته تری متاسفانه طلا نشدن ولی دوستان خوب حلی یکی بهتره برید ببینید همین انرژی اتمی که انقد پشت سرش حرف می زنید چند نفرشون بالاتر از دانیال شدن ، انرژی 8 تا قبولی داد که 6 تاشون بالاتر از دانیال شدن ! یعنی اگه قرار بود دانیال طلا شه باید انرژی به تنهایی ( بدون مدارس سلام ! ) 6 تا طلا میداد .... 
    فکر کنم آمار همه چیز رو داره نشون میده
    پاسخ:
    الان بحث سرِ اینه که نتیجه ما توی شیمی خوب بوده عایا؟!؟!؟!!؟
    ضمن این که این نتیجه مطلقا بیانگر تلاش ها و زحمات هیچ کودوم از بچه ها نبوده و نیست، اما در مورد این که نتیجه حاصله بسیار ضعیفه، حرفی وجود نداره! (البته از نظر من!) شما اما میتونید به بحثاتون ادامه بدید! :)
    سلام
    اولا بچه های حلی خیلی هم قوی بودن و خیلی هم خوب بودن...البته قبول دارم که حق همشون طلا نبود ولی انصافا ضعیف نبودن و هرکی این رو بگه اشتباه کرده
    ثانیا مهم اخلاق و سیرت آدماست که بچه های امسال حلی هم کامیاب هم احمد هم دانیال خیلی پسرهای خوبی بودن و این از همه چی با ارزشتره
    ثالثا این که دوره اصلا دوره خوبی نبود از دید من...انصافا فقط 4 نفر طلاها واقعا حقشون بود و چهارنفر دیگه اصلا اونقدرها هم در حد طلا نبودن و خدا بهشون لطف کرد و شدن.ولی 6 نفر از نقره ها و برنزها به مراتب استحقاق بیشتری از این چهارنفر مذکور داشتن.(قصد اهانت ندارم فقط واقعیتها رو بازگو میکنم.)
    یکی از دلایل این که بچه های حلی نتیجه ی چندان دلخواهی نگرفتن این بود که دوره ی خوبی برگزار نشد...
    رابعا این که همین 8 نفری که طلا شدن در زمینه کلاس خصوصی ترکونده بودن! که دیگه این هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیذاره...
    به هر حال هر چی رخ داده مصلحت همه افراد دوره بوده و خواست خدا بود که دوره به این شکل رقم بخوره!
    به امید عزتمندی همه دوستان
    یا حق
  • یه شیمی ای قدیم
  • سلام
    راستی من منظورم به فرد مسئول گروه نیست 
    اتفاقا من ارادت خاصی به مسئول گروه دارم 
    ولی بعضی معلمین به دلیل مشغله فکری و تالیف کتاب کم لطفی می کنن
  • یه شیمی ای قدیم
  • سلام
    من از این نتیجه زیاد تعجب نکردم
    سال پیشم کسری خودش خوب می خوند و گر نه سال پیشم طلا نداشتیم
    تا وقتی شما کادری مثل الان و مسئول گروه شیمی با سرعتشون ( که شیمی ها می دونن که چقده (!) ) پیش می رن همینه 
    یاد قدیم به خیر که ما یلی بودیم تو شیمی و تا مسئولان این افرادن همینه و و من شرط می بندم سال بعدم همینه (البته اگه فرهود خودش خوب بخونه و ادامه بده احتمال طلا داره )
    و حرف آخرم هم این که:
    معلما بچه ها رو تو المپیاد خفن نمیکنن خفنا می رن المپیاد و به نظر من 99 درصد همت خودشونه و این افراد تو مدرسه عادی هم این نتیجه رو می گیرن
    دم همه خفنا گرم
    پاسخ:
    دقیقا!
    تنها پستی که عکس ندارد
    اقای سید پیمان میرقادری در المپیاد شیمی تئوری اول و در عملی دوم شدند مدال طلای ایشان را تبریک میگوییم و برای همه مدال اوران ارزوی سربلندی داریم.
     اول به دانیال و محمد جواد و علی تبریک می گم !👏🏻👏🏻
     هرسه لایق طلا بودند اما خواست خدا این طور بوده.
    آری آری سهراب(خطاب به سهراب سپهری )
     زندگی هرچه که هست 
                             زندگی رسم خوشایندی است!! 
           

    حل تمرین شیمی ها کی برگزار میشه؟
    ( برا فاینال)
    راستی کالسی ها چی شد؟
    و اینکه این 4شنبه کلاس داریم یا نه؟
    ما هممون با خفنیت جلو خواهیم رفت!!!
    پاسخ:
    ماشاالله!!!
    آقای احتیاطی هم گفته ن که میان! :)
    کامیاب که سال پیش دوره بود نباید طلا میشد؟
    پاسخ:
    دوست داشتیم میشد!

    اتفاقی که توشیمی افتاده اینه که شهرستانیا در تعداد معلم گرفتن ها ازتهرانیا زدن جولو.الان همین طلاهای غیرتهرانی شیمی همشون از حلی وحتی انرژی اتمی بیشتر خصوصی داشتن.البته زرگرمتقی هم موثرند .این دو نفر درهاشمی نژاد1،حلی4 وحلی مسول المپیاد شیمی بودند مشهد که برنز شدندهمه ،حلی4هم همه برنز شدند حلی هم تا لحظات آخرنزدیک بود بجای یک برنز3تا برنز بده!!!
    واقعا کسایی که از چیزی خبر ندارنو نظر میدن نباید نظر بدن ...
    رقابت توی شیمی خیلی سنگین شده ... همونطور که میبینید تنها دو نفر از تهران طلا شدن و خیلی از خوبای تهران (از جمله بچه های حلی) و خیلی های دیگه طلا نشدن ...
    شاید تنها دلیل این کم بودن تعداد طلاها باشه چون واقعا خیلی قوی تو شیمی هست ...
    از مسِولین رده ب درخواست میکنم که به دوره شیمی امسال خیلی اهمیت بدن چون بچه های با استعدادی توش هست (هم دوم ها هم سوم ها)...
    واقعا به نظرم شیمی تو حلی هنوز جای پیشرفت داره و اگه خوب برنامه ریزی بشه و بچه ها خودشون خوب تلاش کنن اینجا میتونه به دوران اوجش تو شیمی برگرده ...
    آقای فلاحت و مقیمی به نظرم باید یکم با بچه ها حرف بزنید و ببینید نیاز واقعیشون چیه ...
    به بچه هایی که مدال نقره گرفتن تبریک میگم و یک تبریک خاص تر برای تنها مدال برنز شیمی مون ...
    به امید پیشرفت روزافزون کسانی که به فکر پیشرفت واقعی ان ...
    پاسخ:
    بله، خیلی ممنونم؛
    تا الان نردیک به 11 ساعت جلسه برای این موضوع برگزار شده (قریب به 68 نفر-ساعت!) و سعی شده ابعاد مختلف موضوع با رویکرد برنامه درسی مدرسه و دوره تابستانی بررسی شه.
    مونده این که ببینیم بچه ها چی میگن!
    تبریک میگم به کامیاب، دانیال و محمد جواد
    حیف شد طلا نشدین ولی از ارزش های شما چیزی کم نمیشه!
    بزرگا مردا که شما بودید...
    همه ترتیبا درسته فقط جای 4و5 و 2و3 باید عوض شن

    پاسخ:
    مهم نیست!
    امیدوارم بهتون ثابت شده باشه تو شیمی خیلی بد کار می کنید.....
    شخصا من یکی از بچه های شیمی 3 ای هستم به آینده ام لگد نمی زنم مثل بچه آدم می رم کنکورمو می خونم.آقا  انصرافففففففف!!!!!!!!!!!
    ینی یه طلا هم ندادید.....
    ولی خدا وکیلی تو کامپیوتر و نجوم خوبید...
    پاسخ:
    بله!
    مشکل همینجاست که تکلیف مشخص نیست!
    ایشالا تو کنکور بترکونی!
    کس دیگه ای نبود!؟
    کنکوریاش پیاده شن!

    نتایج‌زیست هم بگید لطفا
    پاسخ:
    قطعی اعلام نشده هنوز
    هه یه المپیادم که هوشی نیستو دخلش به رده ب هستش معلوم شد اوضاش چجوریه
    پاسخ:
    بعله!

    تا جایی که من میدونم آقای میرقادری طلا دو شدن
    پاسخ:
    ترتیب نداره!
    چقد گفتم بهتون شیمی آخر عاقبت نداره گوش نکردید.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی