رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور توسط سایت رسمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان اعلام شد.

برای دریافت نتایج به اینجا مراجعه کنید.


ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان در این مرحله، امیدوارم که بچه های کامپیوتری، همه شون مرحله 3 رو هم به راحتی پشت سر بذارن.


صد بار گفتیم و شنیدید که برای موفقیت، "رده ب"ای بودن نه شرط لازمه، نه شرط کافی! پارسال: محمد کسایی؛ و

پدیده‌ی امسال:

علیرضا حسن‌زاده، فیزیک سوم

ایشون رده ب ای نبودن! :)

نظرات (۴۲)

 :| :| :| : | :| :| :| :|

آقای مقیمی میره فرانسه، ازش میپرسن صبحانه چی میخوری؟
میگه کقه مقبا با نون بغبغی :))))))))
سلام. اونایی که قبول شدن, کی برای گرفتن کارنامه ها و گواهی اشتغال به تحصیل مراجعه کنن؟
پاسخ:
سلام از طریق وبلاگ اعلام می‌کنیم
شما فقط دنبال مدال هستید اصلا به روحیه ی ما اهمیت نمی دین
پاسخ:
میشه مصداق بیاری؟!
من یکی از قبول نشده هام رده ب خیلی نامردین دریغ از یه دلداری و کمک ما یک سال از زندگیمون عقب افتا دیم هیچی به هیچی
پاسخ:
فکر کنم اون بالای لیت قبولی‌ها متن عربی که گذاشتیم رو نخوندی!
من وقتی از المپیاد فیلتر شدم و مرحله دو هم قبول نشدم برخلاف توقعم،
به این فکر افتادم ک باید یه طوری زندگی کنم که اگه یه دری بسته شد درای دیگه باز باشه
سال کنکور خیییییلی سال باحالیه!باور کنید
البته اگه آدم هدف و آرمان خوب داشته باشه تو زندگیش..
درس خوندن و تلاش برای رسیدن ب هدف خیلی لذت بخشه!!
پاسخ:
این ِ نگاه درست
پس کوشا جافریان چی شد؟؟ پارسال برنز گرفته بود! سعید زنگنه ... واقعا حیف شد ، برای همه عزیزانی که قبول نشدن و شدن در ادامه راه آرزوی موفقیت.  التماس دعا
ایشالله که طلا بشن ما برا همه قبولیای حلی دعا میکنم همشون طلان :)
( البته رنگ مدال یا قبول شدن یا نشدن واقعا مهم نیست وارد دانشگاه که میشین همه ی این چیزا فراموش میشن ولی آرزو موفقیت برا همه حلی ای ها داریم)
سلام
مثل پارسال آمار به تفکیک مدارس و استان ها و جنسیت نمیزارید?
پاسخ:
سلام
آمار مدارس دقیق نیست، ولی ظاهرا انرژی 28 و طباطبایی 26 تا بودن؛ ولی در حد گمانه ست!
وقت نشده بشمریم!
خیلی جالبه ک الان 10 نفر در اینجا حاظرن
سلام
رده ب یه بخش بزرگی از زندگی من بود و بنظرم یکی از مفید ترین بخش های زندگیم! 
خیلی مشکل ها بود خیلی مسخره بازی ها انجام شد هم توسط ما هم مسوولین ولی سال خوبی بود دیگه! 
ولی استاد عبادیان نباید معلم بشن حداقل تا سال بعد !! همون گل چکینگ خوبه براشون :(

پاسخ:
سلام
خدا رو شکر!
موفق  باشی! :)
فقط ابی خودمون!!!!!!!
  • مزدک میرزایی
  • آیا امسال هم یه جفت برادر طلا می شن ؟
    ۱ . بله 
    ۲ . خیر

    گزینه مورد نظر رو به ۲۰۰۰۹۰ ارسال کنید ! 
     
    رکورد شکسته شد
    رکوردو زدیم D:
    پاسخ:
    اللله اکککبر ....!!!!
  • به یکی و آقایان مقیمی و فلاحت
  • خیر رکورد مال پارسال اسفنده 4727 بازدید. اینکه تو این 2 ساعت 700 تا بازدید داشته باشیم بعیده ولی خودم شروع میکنم ایشالله رکورد شکسته شه
    پاسخ:
    رفرش کنید پس هی!
    من میرم احیا !
    اومدم نبینم زیر 6000 تا باشه ها!!! :)
    الان فقط 30 نفر تو رده ب آنلاین هستن و 4000 تا نمایش آیا رکورد زدیم؟
    الان فقط 30 نفر تو رده ب آنلاین هستن و 4000 تا نمایش آیا رکورد زدیم؟
    پاسخ:
    فک کنم زده شده ...
    البته یادم نیست تو بلاگفا رکورد بیشترین بازدید روزانه چقد شده بود!؟
    بچه ها برید جلو وطلا بگیرید ومدرسمون رو سربلند کنید تازخم قبول نشدن دوستامون آروم بگیره! البته زخم که نیست آینده مال ماست! باز هم فرصت هست.
    "چقدر طلا هم من می شناسم که نتونستن 6 تم تو دانشگاه دووم بیارن و اخراج شدن!"

    سلام من هم چند نفر با این شرایط میشناسم
    بنظرتون چرا این اتفاق میفته؟
    پاسخ:
    من نگفتم اتفاق بدیه!!
    میگم ینی حواستون رو جمع کنید که با این چیزا زیادی باد نکنید یا زیادی پنچر نشید!!
    زندگی جریان داره!!
    جونم آمار بازدید وبلاگ
    خیلی ناراحت شدم به خاطر کسایی که قبول نشدن .شاید یه حکمتی داشته
    چه قدر کسایی بودن که نقره یا برنز گرفتن بعد کنکورو خراب کردن.
    به نظرم زیاد هم مهم نیست.اگه از الان شروع کنن برا کنکور حتما میتونن 
    موفق باشن.
    پاسخ:
    چقدر طلا هم من می شناسم که نتونستن 6 تم تو دانشگاه دووم بیارن و اخراج شدن!
    سلام
    مدارک لازم برای ثبت نام رو چطور تهیه کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    اطلاع میدیم!
    میخواستی میتونستی مورد مشاوره واقع بشی
    من خودم دو سه باز مشاوره گرفتم
    کسایی که لازمه یه نفر به اسم مشاور همش مسیرو بهشون نشون بده هولشون بده تو مسیر میتونن برن انرژی و امثالش. حتی میتونن المپیاد نخونن برن کنکور ک کلی مشاوره داده بشن
    این موضوعم که میگی بیشتر به قوی ها اهمیت داده میشه به نظرم درست نیست
    تو رشته ما با همه کاملا یکنواخت کار میشد. حتی چندتا کلاس اختیاری هم داشتیم ک هرکی فکر میکنه ضعیفه توش شرکت کنه
    این که یه سری خیلی قوی میشن کاملا به خودشون مربوطه
    پاسخ:
    متاسفانه کلاس های عمومی نمی تونه همه ی سلایق رو ارضا کنه و نتیجتا برای دو دسته ی خیلی بالاتر از میانگین و خیلی پایین تر از میانگین، همواره حق اعتراض به صورت ذاتی، متصور و مقبوله...
    لذا انجام فیلترینگ برای کاستن آلام این دو دسته از عزیزانه!
    قبول دارم اصلا مشاوره ای وتوجهی وجود ندارد
    پاسخ:
    فکر میکنم که اگر کسی نتونه از این شرایط و امکانات استفاده کنه و کماکان احساس کمبود مشاور و این ها داره، بهتره از مدارس دیگه ی تهران بهره ببره، چون واقعا امکان ارائه ی خدمات بیش از این وجود نداره!
  • به قبول شده
  • مردک مطمئن باش که هیچی نمیشی
    اونایی که از ما قبول شدن واقعا ناراحتن که چرا دوستاشون قبول نشدن
    دارن واقعا میسوزن به معنای دقیق کلمه
    بدون درسته که خبر قبولی برای تو خیلی خوشحال کننده بوده
    اما برای ما این خوشحالی با اندوه قبول نشدن دوستامون ازبین رفته
    اعلام نتایج نه تنها ما رو خوشحال نکرد بلکه از اعماق وجود سوزاند
    من آدمای خودخواه و مغروری مثل تو زیاد دیدم
    اما بودن حتی اگه در خیال خامت به جایی رسیدی
    هیچی نیستی
    بدون که کل دنیا از آدمای خودخواهی مثل تو دارن ضربه می خورن
    امیدوارم که کل دنیا از شر آدمایی مثل تو راحت بشن
    از ته دل برای کسایی که قبول نشدن آرزوی موفقیت می کنم !
    این پایان کار آدم های بزرگ نیست !زندگی کنید و قله های موفقیت را فتح کنید 
    همین الان بسم الله رو بگید وشروع کنید
  • به قبول شده
  • مشکلت چیه؟ ناراحت شده از این که دوستانش قبول نشدن
    انقدر از این آدمای پزی بدم میاد با اون اسم کامنتش خجالت بکش خوبه آدم یه ذره شخصیت داشته باشه
    من بقیه رشته هارو نمیدونم ولی کامپیوتر پارسال 14 تا بوده امسال 13 تا تغییر خاصی نکرده و ریاضی هم پارسال 8 تا بوده هم امسال 8 تا ست
    پس من تو این دو رشته حداقل تغییر خاصی نمیبینم کدوم پسرفتو میگین دقیقا؟
    شیمی نشون داد که لزوما جمعیت کمتر و تمرکز بیشتر نتایج بهتر  رو به بوجود نمی آره

    یکی از مشکلات رده ب توی همه ی رشته ها هم اینه که چون یه تعداد امید به قبولی داره دیگه امکانِ قوی شدن رو از بقه میگیره و اصلا با اونا کار نداره!
    کلا قوی هارو قوی تر و ضعیف هارو ضعیف تر میکنه!
    مثلا من شخصا هیچ جلسه ی مشاوره ای یا همچین چیزی رو نه با آقایان مقیمی و فلاحت و نه با مسءول رشتمون نداشتم
    رده ب کلا فقط به فکر فیلتر کردن و از این مسخره بازیاست در حالی که مدارس دیگه مثل حلی ۳ و یا مدارس غیر دولتی واقعا خوب کار میکنن!
    من این حرفارو پارسال هم زدم و آقای مقیمی زیر کامنتم گذاشتن که برای سال بعد ایشالا درست میشه و باز هم نشد
    به نظر خیلی ها که حقشون بوده قبول شن نشدن
    همنو طور که اون دوستمون هم گفت این افراد واقعا لیاقت قبول شدن رو داشتن:
    زنگنه 
    اوصولی
    زینالی
    تقی پور
    گرجی
    امیرچقماقی
    جلالیان
    جافریان که پارسال برنز گرفت!
     و در کمال تعجب نادی!

    آقای :(
    خیلی ...
    برات متاسفم
    اصلارضایت بخش نیست
    از نظر آمار مرحله 2 با گپ از سومای پارسال کمتریم !!! :|
    واقعا ناراحت کننده بود
    زنگنه 
    اوصولی 
    تقی پور
    گرجی 
    جافریان 
    حتی نادی ...
    برای مرحله 3 کلاس نمیذارین؟
    هرسال بدتر از پارسال
    به همتون تبریک می گم موفق باشید !
    تبریک به همه کسانی که قبول شدن
    اگه قبول نشدین اصلا مهم نیست چون هر ساله چند نفر که واقعا خفن بودن قبول نشدن و این مشکل هر تک امتحانیه!
    چطور بود نسبت به مدارس ایران؟ لطفا آمار بدین

    پ.ن.
    ناشناس مگه اون ریاضیه چشونه که حسابشون نکردی :|
    اسامی بزرگ بین قبول نشدگان کم نیست...
    نظر شما چیه آقای مقیم و آقای فلاحت؟
    ولی در کل به نظرم نتایج عالی بوده
    اسم های بزرگ بین قبولی ها کم نیست...
    نظر شما چیه آقای فلاحت و آقای مقیمی؟
    ولی در کل نتایج عالی بوده به نظرم
    کامپیوتر قهرمان
    ۱۱ تا قبولی
    ۶ تا دوم
    دو تا از سوما ریاضین
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی