رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

اعلام چگونگی اجراییات برنامه‌ی عید

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ
اعلام چگونگی اجراییات برنامه‌ی عیدبا سلام و تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(ع) قوانین ، ضوابط و جزییات اجرایی برنامه عید به شرح زیر می‌باشد:

0- برگزاری دوره عید بهترین فرصت برای کسانی‌است که می‌خواهند امسال حتما در مرحله دو قبول بشوند، پس آزمون‌ها کمکی است برای تخمین سطح فعلی، آشنایی و تصحیح نحوه برخورد شما با آزمون‌های مختلف(چه سخت چه آسان چه دوست داشتنی چه نفرت انگیز) و حاضر شدن سر کلاس‌ها برای افزایش توانایی حل مساله شما کمک بزرگی خواهد کرد. امیدواریم در پایان دوره‌ی عید تمام شرکت‌کنندگان در این دوره پیشرفت خود را به طور ملموس حس کنند(انشاءالله).

1- در ایام نوروز قانون عدم استفاده از هرگونه وسیله‌ی ارتباط جمعی(تلفن‌همراه،تبلت،لبتاب و ... به تشخیص اداره‌ی کمیته‌ی انضباطی وادموظم)  و یا غیرجمعی(موزیک پلیر و ...) برقرار است. لذا هرگونه وسیله در حالت روشن و یا خاموش اگر رویت شود ثبت و ضبط شده و تا پایان دوره نوروزی تحویل داده نخواهد شد.

2- برای حضور و غیاب هر کلاس لیستی در اختیار رابطین کلاس ها با واد موظم قرار می‌گیرد که حضور و غیاب هر زنگ را در پایان زنگ به واد موظم یا نظامت باید تحویل بدهند. لیست اسامی رابطین کلاس‌ها به شرح زیر می‌باشد:

ریاضی سوم: مهبد مجید/ ریاضی دوم: شایان کیانی/ فیزیک سوم: احمدحسن مساح/ زیست سوم: کسری افچنگی/ زیست دوم: محمدمهدی شورشی/ کامپیوتر سوم: محمدرضا اصولی/ کامپیوتر دوم: رادین امیری/ شیمی سوم: دانیال حسینی/ شیمی دوم: مهدی نکونام/ نجوم سوم: معین محمدی/ نجوم دوم: شایان حاجی شاه‌محمدی / ادبی سوم: احسان قربان‌پور

3- تذکر مهم درباره حضور در مدرسه : ساعت شروع کلاس‌ها و آزمون‌ها ساعت 8:30 دقیقه صبح می‌باشد، برای روزهای آزمون ساعت 8:15 در مدرسه باشید که ساعت 8:30 آزمون را شروع کنیم.  رسیدن با تاخیر منجر به محروم شدن از زنگ اول کلاس آن روز خواهد شد.(دیر نیایید)

4- در ساعت نهار و نماز برای علاقه‌مندان برنامه‌ی نمایش و پخش فیلم کوتاه داریم که برنامه نمایش فیلم‌ها هم در طی دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

5- آگاه باشید که  روز هشتم فروردین برای عکس دسته‌جمعی آماده بیایید.

6- پذیرایی، نهار و میان‌وعده‌ی عصرانه در مدرسه برایتان مهیاست، کیف‌ها را با خوراکی زیاد سنگین نکنید.

7- برنامه مسابقات نوروزی الملیگ و جام یاتسی به زودی اعلام خواهد شد.

8- مهم‌ترین عنصر برنامه عید آزمون‌هاست. سعی کنید هر آزمون برای شما حکم آزمون مرحله دو را داشته باشد و با آخرین توان و آمادگی در آزمون‌ها شرکت کنید و تمام مسایلی که بناست در مرحله دوم رعایت شود در آزمون‌های عید هم رعایت کنید( به عنوان مثال ماشین حساب، مداد-پاک‌کن و همه وسایلی که برای آزمون نیاز دارید با خودتان بیاورید تا به زحمت نیافتید)


این هم از محتوای جعبه سیاه‌های بچه های فیزیک:

 

یاعلی 

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی