رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

My Dear Students

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ
My Dear Students
در باب پست اخیر...
اول اینکه بابت نظراتتون ممنون، چندتا نکته‌اس که برام مهمه که بدونید:
سالهاست که قبل از هرچیزی، قبل از اینکه برامون مهم باشه چندتا قبولی؟ چندتا طلا؟  چندتا خروجیِ شاخ رده‌ب؟...، خود شماها مهم بودید، منش‌اتون، روحیاتتون، اینکه تعدادی "انسان" تحویل جامعه داده بشه، اینکه ذهناتون پاک باشه، نگاهتون بزرگ باشه، آدمایی بشید که از هر نظر مایه‌ی افتخار باشید و ... 
و افتخاراتتون، که صد البته هرسال شاهکاریست برای خودش، دومین اولویت هممون بوده و هست.
برا همینم هست که ممکنه با برخی از اتفاقات که از نظر شما ممکنه خیلی ساده بنظر برسه، انقدر جدی برخورد میشه، نمونه‌اش اون داستان کوییز اتون!
این تئوری وقتی اوج می‌گیره و شدیدتر میشه که خودتون، آدمای باالذات با شعور و فهمیده‌ای باشید. یعنی همیشه از کسایی که خیلی دوسشون داری و روشون حساب می‌کنی، خیلی هم بیشتر توقع داری و کوچکترین خطاهایی با بدترین مجازات‌ها همراه میشه و بسیار طبیعیه که آدم روی عزیزانش خیلی حساس‌تر و زودرنج تر میشه! اگه یادتون باشه شاید تابستون گذشته هرکسی بجز فیض اون حرفو میزد انقدر من ناراحت نمی‌شدم...کسی اون حرفو زد که با تمام وجودم بهش ایمان داشتم، دوسش داشتم، بیشتر از بی‌نهایت برام عزیز بود. بعد اکثر کلاسام تو 209، با فتحی سر و کله‌اشون پیدا میشد و خدا می‌دونه چقدر ذوق می‌کردم از دیدنشون...برا همینم شاید اون موقع رفتارم براتون عجیب می‌نمود که مگه چی گفت که من انقدر ناراحت شدم؟! اما قضییه اینجاست که "چی" گفت مهم نبود، "کی" گفت مهم بود!
الانم همینه! دلم می‌خواد فیزیکیای من آدمایی باشن که وقتی نقصی تو سیستم می‌بینن جای غر و لند، بزرگوارانه برخورد کنن! همه دارن همه‌ی آنچه که ازشون میاد رو انجام می‌دن! دلم می‌خواد قدر تک‌تک زحمتایی که براتون کشیده میشه رو بدونید! دلم می‌خواد قدر آدمای اطرافتونو بدونید و درک کنید که اگه نبودن  همه چی فرق داشت...اگه آقای مقیمی نبود خیلی چیزا نبود، اگه آقای فلاحت نبود خیلی چیزا نبود، اگه استاد بشیری نبود، اگه معلماتون، علی آقا، ژنرال، ....نبودن خیلی چیزا نبود(اگه جوزف کبیر نبود هیچی نبود!)
ازینرو بود که بسیار دلخور شده بودم از آنچه در پست کذایی بیان شد و امیدوارم مثل همیشه سرآمد اخلاق و شعور و معرفت باشید و مثل همیشه اتحاد قشنگتون برپا باشه و مثل همیشه مایه‌ی افتخارم باشید!

With my best season's greetings, 
Shahbakhti

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی