رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

توجه

جمعه, ۴ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۳۳ ق.ظ
توجه

ضمنا حتما در نظر داشته باشید که دوره ی پیش رو حتما دارای مشکلاتی خواهد بود که می بایست با امید به دستان خداوند و کمک همدیگر آن ها را پشت سر بگذاریم.

در مورد چشم اندازی که از سال آتی دارم نیز باید به اطلاع برسانم که به طور حتم می بایست نتیجه ی امسال را بهتر از سال گذشته بسازیم زیرا پتانسیل و سواد دانش آموزان به واسطه ی شرکت در کلاس های حرفه ای ها به مراتب بهتر از پارسال است و اندکی تلاش و حمایت از ما قطعا بهره ی شگفتی به دنبال دارد.

1-  حتما به کادری که برای دبیران در نظر گرفته می شود، اطمینان کنید و از عنوان نمودن نام دبیران و تعریف بی دلیل از دبیران خارج از کادر دبیرستان به شدت بپرهیزید، قطعا و یقینا کادر دبیرستان بهترین افراد ممکن خواهند بود

2-  از شرکت در کلاس های بیرون از مدرسه و دبیر خصوصی بدون هماهنگی با من جدا خودداری نمایید (در صورت محرز شدن این قضیه حتما از "رده ب" اخراج می شوید)

3-   حتما در جلسه ی هماهنگی ئی که به منظور معرفی کلاس ها و هزینه ی کلاس ها برگزار می شود، شرکت نمایید. (عدم حضور به معنای حذف از "رده ب" خواهد بود)

4-  امسال اصلا قصد مدارا با کسی را نداریم! و فقط به دنبال رسیدن به نتیجه و به ثمر رساندن 100 درصدی تلاش "رده " ای ها خواهیم بود.

چشم انداز امسال "رده ب" قبولی صد در صددی تمام "رده ب"ای ها در تمام رشته هاست. پس، خیلی تلاش کنید چون اگر تعلل کنید از کلاس ها جا می مانید...

فقط تابستان را وقت دارید...

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی