رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

شب های قدر هم از راه رسیدند

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ

فرا رسیدن لیالی قدر را به تمامی حق جویان تسلیت می گویم.

همدیگر را فراموش نکنیم. دعای مسلمان در حق برادرش٬ استجابت دعاهای خودش را ضامن است...

 


مرغ شب عاشق دعای من است

چاه مشتاق ناله های من است

دامن بی گناه نخلستان

خجل از اشک بی صدای من است

من طبیبم دوا نمی خواهم

دیدن فاطمه دوای من است

لب فرو بستم و نفس به نفس

فاطمه فاطمه نوای من است

گه گهی از خرابه چون گذری

پیری آنجاست آشنای من است

احترامش کنید بیمار است

. . .

 


شب های بزرگی پیش روست. . .

روزهایی از ماهی که خدا برتر (و نه برابر) از ۱۰۰۰ ماهش قرار داده. . .

و روزهایی که مقدرات در آن نوشته می شود. . .

شب هایی که ملائک پیوسته بین زمین و آسمان در حرکتند. . .

دعاهای من و تو را به بالا می رسانند. . .

از زمینیان تبرک می جویند. . .

و این شب ها را امام زمان دوست می دارد. . .

با مدد از صاحب الزمان سعی کنید که مطلع الفجر را درک کنید٬ بعد از اذان تا طلوع آفتاب خبرهاییست. . .بیدار بمانید و خدا را به حق علی قسم دهید. . .خدا دوست میدارد که به حق علیش قسم دهید. . .پیامبرانش هم مطیع خواست خدایشان بودند. . .بیدار باشید و دعا کنید و اول از هر چیز٬ دعای فرج بخوانید تا بابی برای دعاهای بعدیتان باشد. . .گفتم که٫ دعای مسلمان در حق مسلمان٬ اجابت دعایش را ضامن است. . .

می دهند٬ باید بگیری. . . هرچه می خواهی٬ بخواه. . . یا علی

ما را فراموش نکن. . .


فایلی رواینجا گذاشتم که دوستان در صورت تمایل می تونن رینگ تون این ایامش کنن

 

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی