رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

گزارش از روز اول آزمون المپیاد مرحله 2 ریاضی سال 96-97

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

ریپورتر واحد مرکزی رده‌ب، سپند باوفا



٧:٣٠ صبح ٦ ام اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ بود که سردر هنرستان فنی آزادی فلسطین به چشم خورد.

طبق معمول بچه‌های علامه حلی (#فقط_علامه_حلی) در نزدیک‌ترین نقطه به درب ورودی دور هم جمع شده بودند و شور و شوق و امید و استرس در چشم‌ها و حرف‌های آنها جریان داشت.

٧:٤٠ وارد ساختمان شدیم و بعد از گذاشتن کفش‌ها در جا کفشی هر کس در پی صندلی خود بود که در همان میان برخی با اجازه گرفتن از مراقب بین بد و بدتر  صندلی "بد" را انتخاب می‌کردند و روی صندلی جدیدشان می‌نشستند.

دفترچه سوالات پخش شد و افزایش ١١٤ درصدی بارم هر سوال روی صفحه‌ی اول آن می‌درخشید.

دقایقی از شروع آزمون نگذشته بود که صف سرویس بهداشتی آغاز شد و نکته‌ی جالب آن مراقب ویژه‌ی سرویس بهداشتی بود که در کمتر از ١ ثانیه بعد از ورود به سرویس بهداشتی صدای "بدو بدو عجله کن" ایشان به گوش می‌رسید. 

بیش از نیمی از آزمون گذشت و تقریبا تعداد افراد حاضر دوسوم شده بود که همهمه‌ی دم درب نمازخانه توجه همگان را به خود جلب کرد؛ آری حضور سرکار خانم دکتر مهاجرانی و جناب آقای نقشینه ارجمند هیاهویی به پا کرده بود، گزارشگر شبکه‌ی خبر هم حضور داشتند که مصاحبه‌ی ایشان با آن دو بزرگوار در غوغای سکوت سالن امتحانات امروز یا فردا از شبکه‌ی خبر قابل رویت است و حالا نوبت به فیلمبرداری از ما رسید اما متاسفانه نور مناسب نبود و چاره‌ای جز گشودن پرده‌هایی که ٣ متر ارتفاع داشت و سابیده شدن چند قطعه آهن روی هم نبود و این داوطلبین گرامی بودند که جز جمع کردن حواس کاری نداشتند.

و اینچنین بود که ساعت ١٢:٣٠ سوت پایان نخستین روز مرحله دوم سی و ششمین دوره‌ی المپیاد ریاضی کشور به صدا در آمد.

و دیدار دوستان با حضور آقای مقیمی پایان روز اول بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی