رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

۴ مطلب در خرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

تمام نامه!

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۲۵ ق.ظ
تمام نامه!قبل از هر چیزی باید موفقیت بی نظیرتون رو تو مرحله ی دوم بهتون تبریک بگم. واقعا عالی بود و من از همه تون راضیم! هرچند که در 3-4 مورد واقعا حالم گرفته شد... مثلا قبول نشدن پرهام و رضا و واشکان و حمیدرضا و سینا و علی و ... واقعا خیلی برام سخت بود اما در عوض موفقیت بقیه تسلی خاطری بود بر این سختی عمیق! لطفا کسایی که قبول نشدن و می دونن که نمره شون بد نبوده و نزدیک کف قبولی بوده حتما اعتراض خودشون رو به باشگاه اعلام کنن و از نمره شون مطلع شن...

بگذریم،

در مورد ادبی ها اما قضیه متفاوته. من هنوز آروم نشدم و اینقدر عصبانیم که با اکراه در صدد ویرایش پست "نتایج به جز ریاضی اومد!" براومدم (یا دراومدم!). دلیلش اصلا ربطی به تعداد قبولی ها نداره، یه موقع فکر نکنید به خاطر مثلا 54 تا شدن آمار این حرف رو می زنم... می دونید؟! اول سال که می خاستم کار رو با برنامه ریزی و هدف گذاری خاص خودش شروع کنم، یک چشم انداز و هدفی رو برای پایان دوره در نظر گرفتم، بعد با دبیرهای مربوطه مشورت کردیم و چشم اندازمون تبدیل به هدف شد. یعنی مثلا گفتیم باید 100 در 100 قبولیه فیزیک داشته باشیم تا کسی تو دوره ی فیزیک عمرش هدر نره! و قبولی 89 % "رده ب"ای ها ی فیزیک ما رو به این هدف نزدیک کرد. می دونستیم که پتانسیل دوره ی شیمی حلی دست کم باید 4تا باشه و قبولیه 5تایی شماها ما رو به این هدف رسوند. رکورد قبولی های زیست و شیمی زده شد و فیزیک 1 نفر تا رکورد 15 قبولی فاصله داشت و کامپیوتر هم که دیگر هیچ ! اما هیچ وقت فکر نمی کردم که بازده دوره ی ادبیمون 0 % بشه و ما رو از اون هدف 100% مون دور کنه...

البته باز هم میگم ، بحث بحث هدف و قدرت و به رخ کشیدن مسائل نیست. بحث اینه که دلم خیلی سوخت از این که 5 تا از بچه های عالی ما وقت زیادی رو صرف این کار کردن و دست خالی برگشتن (هرچند که کلاس های بسیار مفرحی رو پشت سر گذاشتن!) و حتی یک نفر هم در این آزمون موفق نشد (هرچند که یقین دارم آینده ی پر از موفقیتی خواهند داشت).

به هر حال امسال دوستان دیدند که اگر برنامه وجود داشته باشد (حتی اگر برنامه ریز خودش نیاشد!) موفقیت در سیستم حلی موج خواهد زد. جالب این که عزیزانی که در ابتدای راه، سد مسیر بودند در انتهای راه همراه گشتند و (علی رغم میل باطنی!) لب به تحسین شما گشودند!!!!

به امید آن که حداقل 14 مدال طلا در توبره هاتان جمع گردد!!!!!


موفقیت دانش آموزان دبیرستان علامه حلی تهران را در مرحله ی دوم آزمون های المپیاد کشوری تبریک می گویم و از آقای محمدجواد لاری مدیر دبیرستان به شدت تشکر می کنم، ایشان امسال بسیار به زحمت افتادند و برای ما و شما واقعا پرتلاش بودند.

  • فرهاد مقیمی

شنیده ها

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ
شنیده هاسلام بعد از مدت ها!!!!

شنیده شده که بعضی ها گفتن کف قبولیه ریاضی 32 بوده.

مطمئن باشید که کف حتی از این هم پایین تر و نزدیک به 31 هستش البته از سمت 30 به 31 نزدیک میشه نه 32!

  • فرهاد مقیمی

نکته

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ
نکته

اگه دیر به دیر پست می ذارم فقط به این دلیله که کم کم به نبودن من عادت کنید٬ همین!

موفق باشیم...

  • فرهاد مقیمی

امتحان نهایی!

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۳۸ ق.ظ
  • فرهاد مقیمی