رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

اعلام نتایج المپیادهای کشوری - ادبی

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

کسب مدال طلای المپیاد ادبی توسط علیرضا فرزاد و همچنین مدال نقره احسان قربان‌پور را به همه تبریک می‌گوییم . 



 


طلاهای دیگر :

محمدرضا شمس - برازنده مقدم یزد

مهدی فیض - حلی 4

علی مزاری - حلی 4

امیرحسین ساکنیان - شهیدبهشتی شهرکرد

محمدجواد کامران - شهیدبهشتی بابل

مبینا الماسیان - فرزانگان همدان

بهنام زرگران خراسانی - هاشمی نژاد مشهد

امیررضا پرورش - فرهنگ اصفهان

محمدحسین افخمی - احسان تهران

فاطمه اسدی فرد - فائزون تهران

زهرا صیفی کار - فرزانگان همدان

عرفان پاپری دیانت - توحید شیراز

یلدا دریانی - فرزانگان تبریز

محمد علیجانی گنجی - مولوی ساری

زهرا محمدباقری - فرزانگان اصفهان

زهرا وحید دستجردی - فرهنگ اصفهان

صبا آقاجانی - فائزون تهران

  • علی فلاحت

نظرات (۱۴)

یه مشت خالتور

  • چه فرقی میکنه برا شما اخه
  • محمد علیجانی گنجی که طلا گرفته بود از ساری هفتم ابان نود و شش خودشو از بالای ساختمان دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی انداخت پایین . من الان چند روزه از شنیدن این خبر فلج شدم . فقط می خوام گریه کنم . 
    فاطمه جان موفق باشی و امیدوارم در دانشگاه همچون مدالت بدرخشی دوست عزیزم
    جایی نیست که بشه همه ی مدالها رو دید؟چرا سایت باشگاه هیچ واکنشی نشون نداده؟
    پاسخ:
    حالا عادت می کنی!
    مبارک باشه
    آقا مهدی فیض برای ماست! گفتم در جریان باشید. درباره علی مزاری اعلام برائت میکنم، تقصیر ماست که طلا شده...!
    تبریکات اربعه
    شیرینیشو بعدن میگیرم
    تبریک میگم 
     علیرضا  احسان مبارک باشه
    فقط شیرینی می خواییم 
    احسان من خامه ای دوست دارم یادت نره

    راهنمایی حلی یک مهد ادیبان :))
    مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد
  • امیرحسین تقی پور
  • دوستان عزیزم ،احسان و علیرضا، مبارکتون باشه ! موفق باشید!😍🎯👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻🎉🎊
    سلام

    این جا چه سوت و کوره 


    تبریک می گم هم به علیرضا هم به احسان
    پاسخ:
    این بخش نظرات وبلاگ رو باس بترکونید!
    من نمیدونم چرا بیکارید انقد!!
    خیلی جالبه!
    از همه جای ایران هستن
    بازهم تبریک به علیرضا و احسان
    شیرینیش رو هم بعدا ازشون میگیریم!
    جواب های المپیاد های دیگه کی میاد
    پاسخ:
    تا آخر هفته آینده
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی