رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

نتایج المپیاد کامپیوتر تابستان 95

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

کسب

مدال طلا توسط محمد صانعیان، علی شفیعی و ایمان غلامی

مدال نقره توسط مهرداد صابری، محمدحسن موسوی، احسان پورسعید، محمد محمدی، مجتبی شاهبازی، کیوان رضایی و علی دوست حسینی

مدال برنز توسط محمدجواد اکبری، محمدهادی حجت، علیرضا عیسوند، مهراد زمانی، کسری کاکایی، سیدمحمد سیدجوادی و علیرضا توکلی

را به همه‌ی رایانه‌ای‌های جهان تبریک می‌گوییم!




دگر طلاها:

علی احمدی / هاشمی نژاد مشهد

حمیدرضا هدایتی / حلی 10 / نقره پارسال

محمدحسین نعمت الهی / انرژی اتمی / نقره پارسال

امیر آذرمهر / انرژی اتمی

آرش محمودیان / انرژی اتمی / طلای پارسال

مجید گروسی / حلی 2 / نقره پارسال


نظرات (۴۰)

<a href="https://www.linkpin.ir/l/D6XA/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%AF-98-99-1" title="نتایج مرحله دوم المپیاد 98-99"> نتایج مرحله دوم المپیاد 98-99 </a>

نسبت به سال پیش رشد کردیم.
خود این جای کلی افتخاره. 
امید وارم از مرز 20 تا رد بشیم.
(البته توی این دو سال)
نسبت به سال پیش رشد کردیم.
خود این جای کلی افتخاره. 
امید وارم از مرز 20 تا رد بشیم.
(البته توی این دو سال)
!Saberi khodet bia shaffaf sazi kon
واقعا مهرداد صابری رفته انرژی؟؟
پاسخ:
چی!؟
مهرداد صابری که دیگه انرژیه
سلام!
فرض کنید انرژی بهتر از حلی هست یا حلی بهتر از انرژی هست... الان برای ما دوستان که هرکدوم تو یک مدرسه ای هستیم فرق میکنه ؟! ... اصلا آقای آذرمهر و .... همه حلی ای هستن... یا همه از حلی فرار کردن به حال ما فرقی می کنه ؟! .. کلی آدم هستن تو همین مدرسه ها بودن و هیچی نشدن... کلی آدم تو شهرستانا و بقیه مدرسه هان و نتیجه میگیرن... تهش دانش آموز تاثیر داره و هرکی نتیجه تلاش خودش رو میگیره...
(این خطاب به دانش آموزاست xD )
حق مجتبی شاهبازی هم طلا بود
آقای مقیمی نمیشه از حقش دفاع کنید؟
ممنون از زحماتتون
پاسخ:
بقیه ی طلاها هم محق بودن خب!
دوره ی بسیار خوبی بود. همگی خسته نباشن :)
حق مجتبی شاهبازی هم طلا بود
آقای مقیمی نمیشه از حقش دفاع کنید؟
ممنون از زحماتتون
من نظری به نام "به ناشناس" دادم...دقیقا چرا تایید نشده؟؟ چیز دور از حقیقتی گفتم یا توهینی کردم؟؟
  • از اولیا دانش آموزان علامه حلی
  • با عرض سلام و تشکر از زحمات بیدریغ کلیه مسولین المپیاد مدرسه علامه حلی،این موفقیت ها را به همتون تبریک می گویم .
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    انشالا سعی میکنیم با کمک بچه ها و مسئولین، سال بهتری داشته باشیم
  • یکی از اولیا
  • سلام. جناب مقیمی منظور من ارائه سرویس های ویژه به افراد خاص نبود. بلکه منظور بنده یک چیزی تو همان مایه های "رده ب +" است که شما سال قبل چندین بار مطرح فرمودید اما هیچگاه عملی نشد. سپاس
    پاسخ:
    سلام
    رده ب+
    حتمن!
    لطفا نگید انرژی بچه ها رو بد بخت میکنه من بچه های انرژی رو میشناسم اصلا تک بعدی نیستن و خیلی هم اجتماعی هستن نباید درباره چیزی که نمیدونید حرف بزنید الان چون انرژی 7 تا طلا داده خودتون رو توجیه نکنید که اونجا تک بعدی خب امسال اونجا بچه ها قوی بودن و خب کار کردن..
    لطفا نگید انرژی بچه ها رو بد بخت میکنه من بچه های انرژی رو میشناسم اصلا تک بعدی نیستن و خیلی هم اجتماعی هستن نباید درباره چیزی که نمیدونید حرف بزنید الان چون انرژی 7 تا طلا داده خودتون رو توجیه نکنید که اونجا تک بعدی خب امسال اونجا بچه ها قوی بودن و خب کار کردن..
  • پاشایی ختم کلام
  • سلامی دوباره!
    دیگه میخوام صحبتو تموم کنم با چند کلمه!
    طلا یا مدالو تو میاری نه که برات بیارن!
    من در المپیاد کامپیوتر هیچ نیازی به درس آنچنانی نمی‌بینمو تنها کار مهم معلما دادن سواله و کمی هم حل آن ها! فکر نکنم دادن سوالو بشه جور شاخی انجام داد و فرقی نداره کجا باشی! مهم تلاشه خوده افراده. 
    قبول نشدن من کاملا باعثش خودم بودم و دلیلشم میدونم و این دلیله هیچ ربطی به کلاسو درسو معلم نداره و کاملا شخصی بوده!
    دیگه بهتره که بحثی نشه چون بحث سازنده ای نیست واقعا! 
    سپهر زمانی چی میگه اون بغل!؟
    من از بچه های حلی نیستم، شخصیم که توی این مسیر از سیستمی غلط ضربه ها دیده...
     به عنوان یک نفر که نظر شما ولی محترم رو خونده، انقدر این اساتید محترم نامدار رو بزرگ نکنین، وقتی بدونید که توی چه مدارسی و با چه حقوقی تدریس می کنن و در پایان ساعت های کلاس به سادگی به اتلاف وقت میگذره تا در کلاس های خصوصی جبران شه!، ذهنیتتون کاملا عوض میشه.
    با این بازاری که برای المپیاد داره ساخته میشه، در این وحشتم که به کنکوری دیگر مبدل شه...المپیادی مثل ریاضی که منشا خلاقیته طوری شده که حتی بچه های زحمت کشی که طلا میگیرن و به قول معروف آخر خفونتن! در امتحانات دوره در جست و جوی سوالاتی هستن که برایشان نسبتا تکراری باشن و سریع ایده ها و تکنیک هایی که بارها بهشون خورانده شده رو راه حل کنن.
    چیزی که من از دور مشاهده میکنم از حلی، (هرچند ممکنه تغییر کنه دیدگاهم بعدها) سیستم درستیه، همرنگ جماعت نشدن و توجه به اصالت المپیاد.

    اقای پاشایی من کاملا شناخت نسبت به شما واقای مقیمی حلی وانرژی دارم اگر شما امسال قبول نشدی بر می گردد به ضعفهای مدرسه در قسمت رده ب من نمی خواهم کسی را بکوبم به قول ناشناس ماارزوی موفقیت حلی داریم افتخار هم می کنیم که دراین خانواده هستیم ولی وقتی اقای مقیمی از درون کلاس ها خبر نداره چطور می خواهد مدیریت درستی داشته باشه(یک خط درمیان)به قول یک بزرگی بشینید سر کلاس ببینیدچگونه درس می دهندمدل اوردن با انتقال مطالب زمین تا اسمان فرق دارددر هرصورت اگر حرفی زده شد درهمان فضای دوستی که اقای پاشایی گفته انشاالله اقای پاشایی هم طلا می اورند من هم یکی ازخودتان هستم که درد راگفتم نه که نمک بپاشم دوست ندارم کسی ناراحت بشه مخصوصا اقای پاشایی ومقیمی بزارید به پای غیرتی شدن یک بچه حلی 
    پاسخ:
    آخه یه چیزی میگی که نمیشه هیچ جوری مترش کرد!
    این که پاشایی قبول نشده، مدیریت یک خط در میان بنده‌ست، و این که 9 نفر دیگه قبول شدن؛ حاصل شانس و اقبال و این جور چیزها ... ؟!
    بدیهی‌ه که من و هر کسی دیگه‌ای از "درون" کلاس‌ها خبر نداریم، ولی این که از وضعیت آگاه نیستیم هم خیلی حرف بزرگی‌ه! نکنه فکر کردی اداره‌ی 170-80 تا دانش‌آموز و 13 تا رشته‌ی المپیاد و نزدیک به 80 تا معلم؛ همین جوری با توکل بر قسمت و شانس انجام می‌شه!؟
    توجه کردی که چیزی تحت عنوان ادونس و باشگاه و غیره توی حلی وجود نداره و تمام امورات توسط دو نفر انجام میشه؟!
    خیلی منصفانه‌تره، اگر یکی از این 46 نفری که مدال شدن، بعد گرفتن مدالشون یه تماس بگیرن و از آقای فلاحت برای 365 روزی که توی مدرسه براشون وقت گذاشته، تشکر کنن! این‌ها خیلی بدیهی‌ه! نیازی به گفتن نداره!
    نهایتا این رو هم باز تاکید میکنم، قبول شدن یا نشدن افراد نهایتا به تلاش خودشون ربط داره و اگر کلاهتون رو قاضی بکنید، خودتون می‌فهمید کجای کار رو کم کاری کردید!
    و صد البته مدرسه هم هر سال در تلاشه که ضعف‌هاش رو پوشش بده و قوی‌تر بشه.
    سال دیگه 29 می ترکونه !!!
    مخالفم
    یه مقدار زیادی از بچه ها هستن که المپیاد میخونن و به ظاهر موفق نمیشن ولی چون از اول به سمت درس مدرسه نرفتن تو کنکور به شدت به مشکل میخورن.مخصوصا در مباحث عمومی.
    پس زود برای خودت یه چیزی نگو


    آقا به رسم همیشه عکس کچل موسول رو بزارید حال کنیم
  • یه شهرستانی
  • میدونم تایید نمیکنید اینو فقط واسم مهم اینه که شما مسئولین این مرفه المدارس بدونید اینو: هر سال کلی بحث میشه که تهرانیا فلان امکاناتو دارن بعد دوستان عزیز تهرانی میان به ما میگن المپیاد فقط تلاش خود آدمه و اصن ربطی نداره به کلاس داشتن، آدم اگه خودش تلاش کنه قطعا بهترین نتایج رو میگیره،بله ، دارم میبینم که دانش آموزانتون تا انرژی میترکونه چقدر بهم میریزن مگه همینا نیستن که میگن ما خودمون شاخیم امکانات کشکه؟؟ واقعا جای تاسف داره که تو این کشور یه سری آدم که بعضا خیلی قوی تر و بااراده تر از بعضی ازبچه های این مدارسن به صرف شهری که توش زندگی میکنن متحمل چه شرایط سختی میشن واز صفر مطلق خودشون تلاش میکنن به امیداینکه قبول شن . قطعا اونایی که قبول میشن یا طلا میشن آدمای کوشاوباهوشی هستن ولی این ظلمه که خیلیای دیگه علیرغم تلاششون به دلیل فضای محدود شهرشون کلی سختی تحمل میکنن.
    فاجعه این نیس که انرژی 7 تا طلای شیمی داره،فاجعه همین طرز فکربعضی بچه های شماست که اسما المپیادی اند ولی در واقع ترسوهایی بیش نیستند.منم یه سمپادی ام.سمپاد رو دولت نمیتونه با مدیرای بد آوردن و محدود کردن از بین ببره،شما از بین بردینش شمایی که یه مشت آدم مفت خور راحت طلب تربیت میکنید
  • یکی از اولیا
  • سلام. اقای مقیمی بنده معتقدم شما امسال باید یک مقدار نسبت به بچه های مدال آور و به ویژه آنهایی که شانس طلا را دارند توجه ویژه داشته باشید و برای این دسته از بچه ها معافیت های تحصیلی و کلاس های ویژه و حتی اختصاصی بگذارید.تا انشاله بازدهی بالاتری داشته باشیم. در واقع بازنگری و تغییر در سیاست های  کلی دبیرستان در برخی موارد خاص می تواند منجر به کسب موفقیت های بیشتر شود.ک و اشکالی هم ندارد
    پاسخ:
    سلام
    اگر منظور شما ارائه‌ی سرویس‌های ویژه به افراد خاص‌ه، مطلقا این کار رو انجام نمی‌دیم. اما به شکل دیگه‌ای بچه‌های قوب‌تر از برنامه‌ها منتفع میشن.
    قطعا به بچه‌هایی که از خودشون تلاش نشون بدن، توجه خواهد شد.
    با سلام
    من هم یکی از اولیای دانش آموزان رده ب هستم
    دبیرستان انرژی اتمی و حتی دبیرستانهای دیگری که کم کم در حال رشد در زمینه المپیاد هستند دقیقا روشی را به کار می برند که به نفع کامل مدرسه و درنهایت به ضرر دانش آموزان تمام می شود.
    مدرسه ای مثل حلی و یا فرزانگان که خود افتخار دارم در این مدارس درس خواندم نگاه انسانی به دانش آموز دارند و یکی از حسن های بسیار خوب این مدرسه که من حتی احساس می کنم نسبت به زمان تحصیل ما بهتر شده، برداشته شدن نگاه یک بعدی از روی دانش آموز است.
    در مدارسی مانند انرژی اتمی برای مدرسه، داشتن ویترین خوب خیلی مهم است و در مدارس حلی داشتن دانش آموز خوب و موفق ارزش دارد.
    در این برهه شاید حس کنیم که تمام موفقیت در قبولی المپیاد است اما با توجه به اینکه خودم هم المپیادی بودم و دقیقا در مرحله آخر از المپیاد جهانی چاماندم، عرض می کنم که بعد از گذشت یکی دو سال واقعا چیزی که مهمه المپیادی بودن یا نبودن نیست و واقعا این مساله بسیار در ذهن انسان و جامعه کم رنگ میشه.
    اما اینکه یاد گرفته باشی رقابت صحیح داشته باشی با دیگران تعامل و رقابت سازنده داشته باشی و اینکه ایزوله نشده باشی و بتونی در میان جامعه و دوستانت جای صحیح و درستی پیدا کنی مهمتره.
    ما به عنوان پدر و مادر دانش آموزان نباید به این جو سنگین و پر از رقابت های نادرست دامن بزنیم و بیشتر از تربیت علمی فرزندانمان باید به فکر تربیت انسانی آنها باشیم. کاری که من حس می کنم در دبیرستان علامه حلی و کادر رده ب بهش توجه ویژه میشه و مانند سایر دبیرستانها دانش آموز را نه برای اعتلای منافع مدرسه بلکه برای اعتلای خودشان تربیت می کنند.
    ببخشید طولانی شد.
    پاسخ:
    ولی مام یه جورایی متاثر از فضا شدیم!
    ایشالا که درست میشه!
    با سلام و تبریک به عزیزان و خسته نباشید به کادر زحمت کش رده ب . 
    من ولی دانش آموز رده ب دهم هستم . 
    جناب آقای مقیمی عزیز در این که شما برای بچه ها بسیار زحمت می کشید هیچ جای بحثی نیست . بچه ها عاشق حلی هستند و شاید این تعصب و حساسیت زیاد این موارد را پیش می آورد . بحث و انتقاد از شما نشانه موفق بودن شما و انتظار بالایی است که از این مدرسه می رود . 
    من هم نزدیک ترین دوست پسرم به انرژی اتمی رفت . قصدم اصلا مقایسه نیست اما در این زمان که همه مدارس برتر برای پیشرفت و رشد در تلاشند منطقی این است که تغییراتی در جهت مثبت انجام شود . البته قصد جسارت ندارم شما دارای تجربه و صاحب نظر هستید اما من به عنوان یک همکار و یک ولی و کسی که علاقمند به پیشرفت حلی است عرض می کنم . این که حلی سال ها قبل بهترین بوده بحثی نیست . الان هم هست اما در این سال ها رقآبت بیشتر شده و سبک و روش سال های پیش ممکن است الان جوابگو و کافی نباشد و در آینده باعث افت شود . هر دو مدرسه با فیلتر دانش آموزان را می پذیرد پس پتانسیل هوش مساوی یا شاید هم به نفع حلی است . وقتی دانش آموزی وارد آنجا می شود بر اساس علاقه انتخاب می کند که کنکوری شود یا المپیادی! بعد از آن هر کس بدون حتی فیلتر سر کلاس خود می نشیند و از بچه های کنکوری جدا می شود و بقیه ماجرا . این که آن ها را تبدیل به باشگاه المپیاد کند به نظر من بد نیست . کسی که با این هدف وارد می شود نظرش موفقیت و گرفتن مدال طلاست حالا با جدا شدن یا نشدن از کلاس های رسمی مدرسه . کسی هم که نظرش پژوهش و یا حتی فقط لذت بردن از مدرسه است باز برایش فراهم است . حسن حلی تهران پرورش و رشد علاقمندی هاست و از شما به عنوان سرپرست گروه رده ب این انتظار می رود که به رشد این بخش بیشتر از بقیه بخش ها فکر کنید . استرس فیلتر کردن ها حجم درس های عادی که در بالا اشاره شده بود و مدرسان جوان به نظر من از این موضوعات است . این که عزیزان که مدال دارند در مدرسه می مانند و سعی در آموزش بچه ها دارند واقعا قابل تقدیر و نشانه علاقه و تعصب به این مدرسه است که جای تبریک دارد .بچه ها ی ما هم به انرژی آن ها و تجربیاتشان نیاز دارند اما در کنار این عزیزان به اساتید با تجربه تر هم نیاز است . اساتیدی که شاید مدال نداشته باشند اما هنر تدریس را می شناسند مثل آقای دکتر علی پور یا خیلی اساتید خود مدرسه. امتحان های از سطح پایین و کم کم روبه بالا و تصحیح سریع برگه ها که خودتان می دانید چقدر در آموزش اهمیت دارد . امیدوارم این مطالب را پای قدرنشناسی نگذارید من از همه مسیولین سپاسگزارم و آرزوی پیشرفت روزافزون حلی را دارم . از این که حرف های من طولانی شد عذرخواهی می کنم و موفقیت روزافزون برای شما خواستارم  
    من دلیل این که بعضی از دوستان علیه انرژی اینقدر سخت جبهه میگیرن رو نمیفهمم.بالاخره هر سال در هر المپیادی هر مدرسه ممکنه خوب یا بد باشه.
    اینو نمیشه به کادر و مدیریت مدرسه ربط داد. روند کار برای همه در هر سال یه چیزه و موفقیت فقط به خود بچه ها مربوطه.
    پس خواهشا با نتیجه هر سال قضاوتی بر دیگران نکنیم
    هر کسی نتیجه زحمتشو بالاخره میبینه .
    دقیقا چطوری میان پایه میان حلی؟
    حلی فقط با ورودی اول میشه اومد توش... 
    پاسخ:
    اون سالی که سمپاد شیر تو شیر شده بود و همین جوری نخبه میریختن تو 11 تا دبیرستانی که احداث کرده بودن، همه کار میشد کرد! نخبه کم شده بود آخه!!!
    اصلاً قصدم انتقاد کورکورانه یا بهتر بگم توهین و گفتن دست شما درد بکنه نیست! ولی احساس می کنم فشاری که به بچّه های ما میاد خیلی بیشتر از فشاریه که اونور تو انرژی به بچّه ها وارد میشه!
    بچّه های ما باید بشینن تکالیف آقای مسافر و ملکی و دیگر دوستان معلّمی که انتظارشون از همه ی بچّه ها به یه اندازست رو انجام بدن، در کنارش شب رو تا صبح بیدار بمونن و فشار خواب و هزارتا چیز دیگه هم تحمّل کنن که المپیاد بخونن در حالی که همونا اگه بهشون فشار درسی کمتری وارد می شد راحتتر می تونن مقام بهتری تو المپیاد برا مدرسه کسب کنن.
    من با امیر صحبت کردم، دقیقاً دلیلش همین بود برا رفتن به انرژی، می گفت حلّی فشارش روی درسای عادّی زیاده. واقعاً هم همینطوره.
    چرا فشار را بر نمی دارید؟ من قول می دم نتایج خییییلی بهتر از اینی که الان هست بشه.

    متشکّر می شم اگر جوابم را بدید.
    پاسخ:
    سیاست کلی مدرسه اینه که باشگاه المپیاد درست نکنه!
    معلومه که اگر همه‌ی روزهای درسی‌تون رو خالی کنیم، یه مشت کتاب بریزیم جلوتون؛ 2 سال بخونیدشون، از بقیه جلوتر میفتید! این هنر شما نیست، امکانی‌ه که بقیه ندارنش. . . پس خیلی هم نسبت بهش نباس مفتخر بود.
    مدرسه همیشه سعی کرده یه تعادلی رو بین چیزهای مختلفش برقرار کنه تا دانش‌آموزاش تبدیل به یک سری موجود قطبیده شده‌ی آزمند نشن!
    ما اصلا دلمون نمی‌خاد یک سری دانش‌آموز بنده‌ی خدا رو به محض ورود به دبیرستان، قرنطینه‌شون کنیم و بهشون برچسب "رده ب" بزنیم تا از دوستا و مسیر طبیعی تحصیلی‌شون خارجشون کنیم. شما تو این سن خییییییییییییییییییییییلی نیاز به ایجاد حلقه‌های دوستی متنوع و پایدار دارید.
    اگر شرایط ایجاب نمی‌کرد، سومی‌ها رو هم جدا نمی‌کردیم حتی.
    ولی حیف که مجبوریم به این کار!
    اینکه امیر اذرمهر یا دیگر کسانی که از حلی رفتن انرژی طلا گرفتن دلیل بر ضعیف بودن حلی یا قوی بودن انرژی نیست ، درنهایت تلاش خود اونها بوده که باعث شده طلا بشن . 
    در ضمن اگه انقد براتون تعداد مدال مهمه و بعد یه بار نتیجه خوب(؟) انقد بی جنبه بازی درمیارید بهتره اسم مدرستونو بزارید "آموزشگاه المپیاد انرژی اتمی" و اینکه بگم کلاً سعی کنید چیزی براتون انقد عقده نشه که یکدفعه طغیان کنه چون خیلی زشته و معلوم میشه که ارزوتونه بگن اموزشگاه المپیاد شما از دبیرستان حلی بهتره !
    این غر زدنا بیشتر برا اینک انتظار بیشتری از حلی داشتیم وگرنه که این افت و خیزها برا هرمدرسه ای پیش میاد و تحلیل این چیزا تو ی "کامنت "خیلی جالب نیس!مخصوصا این که بین رشته های مختلف نسبت تناسب ببندیم:))
    به امید رقابت همه مدارس در سطح کشور
    نه این که هرسال بحث سر حلی انرژی یا تهران شهرستان باشه!
    پاسخ:
    بچه ها تمام سعیشون رو کردن و هیچ کس هیچ چیزی کم نذاشته.
    مهم اینه که بچه‌ها برای رسیدن به هدفشون، با تمام محدودیت‎‌هایی که وجود داره، یک سال آزگار هفت روز هفته رو توی مدرسه بودن و خسته نشدن!
    خیلی سخته که محیطی رو پیدا کنی که یک سال، 7 روز هفته رو توش باشی و خسته نشی :)
    به همه خسته نباشید و تبریک میگم!
    شما بهترین‌هایید :)
  • یه چیزی از پاشایی به یکی جا مونده بود
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    در ضمن من **** ** **** اسممو بگم و با اسم خودم اعتراض یا نظرمو ابراز کنم!
  • پاشایی به یکی
  • اول سلام!
    بعد اینکه من یکی از بهترین دوستام(قدیمم البته)  انرژیه و الانم طلا شده خدارو شکر. من خیلی درباره انرژی تحقیق کردم و فهمیدم که بچه هارو مثل یه دستمال کاغذی میبینه!
    انرژی شاید خیلی هارو به افتخارات بالایی برسونه اما یه سریا رو بدبخت میکنه ; حلی سعی داره افتخاراتشو به قیمت بدبختیه افرادی نخره!
     انرژی هیچ کاری به درس نداره و وقتی که کسی قبول نمیشه میندازتش دور!
    در ضمن مدیریت ما بر اساس اشتیاق خود افراده! هرکسی اشتیاق داشته باشه میتونی مدیریت کنه! 
    در زندگی فکر نکنم مدال مهم تر از همدلی باشه!
    المپیاد تموم میشه اما کارو زندگی نیاز به کار تیمی داره نه یک بعدی بودن!
    در ضمن بله من مرحله ۲ و تستی قبول نشدم! 
    پاسخ:
    بنویس در عین شایستگی قبول نشدم!
    ایشالا امسال طلا :)
    چرا اقای اذر  مهر باید از مدرسه برود انجا طلا بیاوردمگه ما بزرگ کامپیوتر  نبودیم  ؟ البته جوابها ی شما انقدر بی معنی مسخر ه است که جواب ندید بهتراست قابل ذکرخودتان را مسخره می کنید همه شما را می شناسند فقط تازه واردها نمی دانند چه خبره
    پاسخ:
    تشخیص داد که بره انرژی درس بخونه، براش بهتره!
    با وعده و وعیدهای الکی که نتونیم انجامش بدیم، گولش نزدیم!
    باید برای این قضیه به علامه حلی افتخار کنید.
    ولی رفتن ایشون یه جورایی باعث رشد همه ی بچه های دیگه هم شد. . .
    این اتحاد و همدلی بچه‌ها واقعن ستودنی‌ه.
    ضمنا در جواب شما باید بگم که 4 سال پیش، آقای امیرعلی عرب محقی از انرژی اومدن حلی و طلای فیزیک شدن!
    این رفت و آمدها خیلی هم به اون چیزی که تو میخای نتیجه گیری بکنی، نزدیک نیست!
    دلیل رفتن امیررضا رو هم از خودش بپرس! من نرفتم که!!!

    اقای پاشایی لطفا چشمتان را برروی حقیقت باز کنید بچه های انرژی 17نفر مرحله 2 شیمی قبولی دادن امروز7 طلا گرفتن شما (البته شما که مرحله2هم قبول نشدی منظورم به 17 نفر مرحله 3 هستش)از17 نفر 3تا طلا گرفتید برای کامپیوتر که مثلا غول هستیدالبته مقصر بچه ها نیستنددرهمه رشته ها اینگونه است به خاطر مدیریت یک خط در میان اقای مقیمی وکادر ایشان که با بچه های حلی این گونه رفتار می کند  وهر کس از راه می رسه فقط به خاطر اینکه ایشان سالهای قبل مدال اوردن می شه مدرس وسرگروه  ووقتی اینجوری نتایج بد می شه فشار روی بچه هامی اورند اقای پاشایی دوستدارم بابچه های انرژی حرف بزنی ببینی کادر المپیاد انجا چطور مال شما چگونه است البته بچه حلی افتخار می کنه  سمپادی هست ولی کیه که قدر شما ها را بدونه
    پاسخ:
    احسنت!!!
    من به این سطح از استدلال‌های شما افتخار میکنم!
    مدیریت یک خط در میان رو نگه دار و تا آخرین روز اعلام نتایج پیگیر باش!
    ضمن احترام و تبریک و تعجب و اینا از نتیجه‌ی بسیار قابل تامل شیمی انرژی اتمی که قطعا ماحصل برنامه‌ریزی و تلاش بچه‌هاشون هست، تو بقیه‌ی رشته‌ها اتفاق عجیبی مگه افتاده که این ریختی داغ میکنید قضیه رو!
    بابا یه کم جنبه داشته باشید!!!!
    سال پیش که 11 نفر تو تیم جهانی بودن، ازین صحبت‌ها نبود مث که!
    صبر هم خوب چیزی‌ه!
    البته ایشالا که نتیجه‌ی امسال اتفاق نبوده باشه و سال دیگه هم تکرار شه!
    البته بد هم نیست اگر اسامی مدال‌آورای انرژی رو ی نگاه دقیق بکنید و ببینید از کودوم مدارس وارد اونجا شدن!
    علایی و آذرمهر و نعمت الهی و . . .
    اگر قضاوتی انجام میشه، بهتره که جانب انصاف رو هم رعایت کنه! اگه نه، سکوت بهترین چیزه!
    حق مهرداد صابری هم طلا بود بد شانسی آورد. 
    پاسخ:
    و موسوی و خیلی های دیگه
    انرژیی ها کجان دیگه چرا نمیان بگن خفنن؟
    اوضاع تو ریاضیم خوبه مثل این که
    حجت که برنز شده
    پاسخ:
    تسلیمی طلای ریاضی عه،
    مدالش رو نمیشمرن احتمالا، حجت نقره میشه!
  • محمد رضا کمالی
  • تبریک
    تبریک به همه :-)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی