رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

واحد پشتی‌بانی فیزیک سوم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ
بر آن شدیم که از ظرفیت‌های موجود استفاده‌ی اکمل نموده و ظرفیت‌های موجود را آزاد کنیم!
لذا عده‌ای از مجاهدان پیشین آمده و طرح‌ریزی نموده تا عنان کار از دست‌مان در نرفته و زمان نیز هم!
پس از ساعت‌ها گفتمان و چانه‌زنی، برنامه‌ای ریخته شد، بدین صورت:




متمم جدول مذکور، 35 درصد تاثیر تحویل تمارین می‌باشد که به صورت مستقیم در پاک‌سازی انتهای تابستان اثر خواهد گذاشت!

ناظر افراد نیز در این جلسات تعیین گشت که به شرح زیر اعلام می‌شود:

آقای حق‌گو: علی ممقانی - سید مهدی حسینی
آقای صدری: محمدعلی پشنج - محمدجواد زنده‌دل
آقای رابط: پارسا رزم‌ارا - مبین مرادی - سروش مرشد
آقای بلالایی: سهیل ذیبخش - کوشا عبدالهی‌فر
آقای مساح: پارسا اینانلو - محمدعظیم‌پور

ضمنا شایان حمیدی نیز به سرعت خود را معرفی نماید!

نظرات (۶)

سلام...
میشه واس شیمی دهم رو بزارید .... ممنون میشم 🤗🤗
تاریخ امتحان های "7" و "فاینال یک" یکیه یا من یکی میبینم؟! 
شایان حمیدی هستم.
برای کلاس ها ثبت نام کردم ولی مسافرت هستم.
گفته شد که خودم را معرفی کنم.الان دقیقا نمی دانم چگونه باید آزمون بدهم.
لطفا من را در جریان بگذارید.
رده ب فیزیک سوم
پاسخ:
اومدی تهران خبر بده!
بیست شهریور دو تا امتحان داریم؟ 
پاسخ:
هان!؟
پسنج -> پشنج
محمدعلی زنده‌دل -> محمدجواد زنده‌دل
همچین میگی پاک سازی انگار میکروبن.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی