رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

توصیه‌های برگزاری کلاس‌های عید

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ

سلام

از پس فردا صبح ساعت هفت و نیم کلاس‌های عید شروع می‌شه و امیدواریم که بتونیم دوره‌ای بی نقص و عالی رو شاهد باشیم! منتها یه سری چیز هست که باید بهش توجه کنیم؛

اول از همه این که من علی رغم تغییراتی که در ساختار مدرسه و خانواده‌ها و بچه‌ها و اینا ایجاد شده، خیلی تلاش کرده و میکنم که ماها خودمون رو از هم جدا نبینیم و تو این فازا نریم که این وظیفه‌ی مدرسه‌ست و این وظیفه‌ی اولیا و این وظیفه‌ی دانش‌آموز... تلاشمون باید این باشه که همه‌مون تاجای ممکن به هم کمک کنیم تا بتونیم از دغدغه‌های همدیگه کم بکنیم و با اصطکاک کمتر، سرعت بیشتری بگیریم؛ لذا در برگزاری این دوره هم همکاری شما بسیار موثره.


1- حتمن به صورت خودجوش در شروع به موقع و اتمام سر وقت کلاس‌ها همکاری لازم رو داشته باشید. در حقیقت اگر معلم‌ها دیر اومدن؛ شما کلاس‌ رو سر وقت تموم کنید تا به پذیرایی و استراحتتون برسید. در مورد دیر رسیدن دبیرها، ما بعدا با خودشون صحبت می‌کنیم.

2- در هر زنگ تفریح تقریبا 350 نفر باید پذیرایی بشن، لذا با صبر و حوصله در صف‌ها قرار بگیرید و به مسئولین در ارائه‌ی خدمات مناسب به خودتون کمک کنید. صف یکی‌عی و چندتایی هم نداریم!

3- اسراف نکنید! اگر گشنه‌تون نیست، در مسیر برگشت به خونه‌تون حتمن تعداد زیادی آدم گشنه به پستتون می‌خوره... می‌تونید به اون‌ها کمک کنید.

4- تمام این خدمات توسط 4 نفر باید ارائه بشه که مطلقا کار کمی نیست و خیلی ازشون انرژی می‌گیره. لذا در رعایت نظافت کلاس‌ها و حیاط خیلی دقت داشته باشید و زباله‌هاتون رو در سطل‌های زباله بریزید :)

5- برای صبجانه بهتون لیوان شیشه‌ای داده می‌شه. می‌تونید برید در اقصی نقاط مدرسه نوش جون بکنید خوراکی‌تون رو، ولی لطفا لیوان رو در طبیعت رها نکنید! حتمن لیوان‌ها رو به ناهارخوری برگردونید و در محل مخصوص به خودش قرار بدید تا برای کشف و شست و شوی لیوان وقت مجموعه گرفته نشه!

6- برنامه‌ی کلاس‌ها روی شیشه‌ی اتاق ناظم حیاط و پشت شیشه‌ی رده ب نصبه و محل تشکیل کلاس‌ها هم مشخص شده.

7- تلاش ، تلاش، تلاش، تلاش . . . در عید از شما فقط این انتظار رو داریم . . . امسال هم درصدد رسیدن به رکورد بالای 50 قبولی در مرحله‌ی دوم هستیم. حالا تا ببینیم تلاش شما چی میگه و خدا چی میخاد...

8- برنامه‌ی دوره‌ی عید دبیرستان ما، فک می‌کنم، پرزنگ‌ترین، متنوع‌ترین و شلوغ‌ترین برنامه‌ی المپیاد در بین تمامی مراکز و آموزشگاه‌های کشوره. لذا این رو در نظر داشته باشید که برای برگزاری چنین دوره‌ای چه انرژی‌ای صرف شده و 8-9 نفر تقریبا بیش از 1 و نیم ماهه که مشغول به برنامه‌ریزی برای این دوره هستند. ممکنه در اجرا کمی نقص وجود داشته باشه اما چیزی که این دوره رو تکمیل می‌کنه، ذهن‌های آماده و پیکارجوی شما برای به خاک افکندن آزمون مرحله‌ی دومه... امیدوارم که در تعاملی که با هم دیگه خواهیم داشت، به هدف مشترکمون برسیم :) ضمن این که با مسئولین اجرایی زیاد کل کل نکنید! اجرا، نظارت و کنترل روزانه‌ی بیش از 70 زنگ درسی در 13 رشته و 118 نفر + سر و کله زدن با بعضی‌ها(!) ممکنه آستانه‌ی تحمل رو کمی کم کنه!

9- اتاق رده ب کلا در این 8 روز قُرُق است. هیچ احدی اجازه‌ی ورود به اتاق رده ب رو نداره!

10- لطفا حتما وضعیت ثبت نام خود را با آقای سوئزی مشخص کرده باشید. حضور و غیاب حاضرین در کلاس‌ها با رده ب نیست!


موفق باشید :)


نظرات (۲)

چرا محل تشکیل کلاسای همه هست به جز نجومیا؟
پاسخ:
اونا چون جلو چشمه کلاسشون، دیگه ننوشتیم!
نجومیا کلاس ندارن؟
پاسخ:
301 و 302
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی