رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

نتایج آزمون 1 پاییز رده ب دوم نجوم

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

با سلام.

نتایج آزمون 1 پاییز رده ب دوم نجوم را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید:


چند تا نکته :

1- طبق برنامه ای که بهتون اوایل مهر دادم هر کدوم از شما دوم ها باید هفته ای 2 بار به بنده گزارش بدهد . (طبق روز و ساعت اعلام شده برای هر شخص) اگر کسی یک بار گزارش خودش رو برای من نفرستاد یک اخطار می گیرد.

2- همچنین اگر کسی آزمونی را نسبت به بقیه ، نمره ای "افتضاح" بگیرد (به تشخیص من) یک اخطار می گیرد.(به طور مثال در آزمون اول دو نفر اخطار اول را گرفتند)

3- اگر کسی سه اخطار بگیرد ، نامش رو به واحد رده ب اعلام می کنم که برایش تصمیم گیری شود و به احتمال بالا فیلتر خواهد شد... اون شخص از نظر من فیلتر هست...

این نکات را قبلا بهتون قبلا گفته بودم. ولی چون دیدم پشت گوش انداختید روی وبلاگ هم گذاشتم که به صورت رسمی متوجه وضعیتتون باشید.

قدر وضعیت و امکاناتتون رو بدونید و تلاشتون رو زیاد کنید. اصلا وقتی برای تلف کردن وجود نداره



  • سید علیرضا محمودی نیا

نظرات (۱)

  • زهرا معصومی
  • سلام ممنون مفید بود به هنر کده نیوا سر بزنی لطف کردی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی