رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

آلماتی - قزاقستان - کامپیوتر 2015

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

کسب مدال طلای المپیاد جهانی توسط


  علی بهجتی      و  استاد علی حقانی


   


                      

و همچنین مدال نقره جهانی المپیاد کامپیوتر توسط



امیر کیوان محتشمی

را به عموم علاقه‌مندان رشته کامپیوتر در سرتاسر این کُره‌ی خاکی و همچنین خانواده بزرگ علامه‌حلی و بقیه‌ی دنیا تبریک می‌گوییم.

همچنین کسب مدال برنز توسط آقای پیمان جبارزاده گنجه را به خانواده ایشان تیریک می‌گوییم.

لازم به ذکر است استاد حقانی طلای ششم جهان را کسب کردند که این اتفاق گویا از سال 1994 تا کنون بهترین طلای کسب شده توسط شرکت‌کنندگان ایرانی است.

آقای مهدی فولادگر تنها کسی هستند که رتبه‌‌ای  بهتر از استاد حقانی کسب کرده‌اند. آقای مهدی فولادگر در سال 1993 رتبه 1 المپیاد جهانی کامپیوتر را کسب کرده‌اند.

جهت حضور در مراسم باشکوه استقبال و حضور پرشور در فرودگاه با بنده هماهنگ نمایید.
حرکت به سمت فرودگاه از محل دبیرستان ؛ ساعت 13:15 روز سه‌شنبه مورخ 13 مرداد 

پ.ن: هرچند فربد یادگاریان :))) !! دل به غربی‌ها سپرد و با پارتی بازی رفت توی تیم کانادا :)))) اما کسب مدال برنز المپیاد جهانی کامپیوتر رو توسط ایشون به مردم شریف کانادا تبریک می‌گوییم.

:))) شما به طول گردن دقت کنین آخه  فربد مبارکه :| !!


نظرات (۲۶)

  • امیررضا شهابی
  • سلام
    ببخشید من در جریان نیستم، یعنی این آقای یادگاریان از طرف تیم کانادا امتحان داده؟؟؟
    مگه میشه؟؟؟
    بعد این کار یه نوع وطن فروشی محسوب نمیشه؟؟؟
    ممنون
    با سلام جناب آقای فلاحت
    لطفا اگر برایتان زحمتی نیست و برایتان مقدور بود عکس های استقبال از تیم المپیاد کامپیوتر (خصوصا عکس های دسته جمعی) را روی وبلاگ قرار دهید یا بر روی یک جایی آپلود کنید!
    با تشکر
  • به به "به آریا الستی" - آریا الستی !!!!!!
  • اتفاقا اگر شما دقت کنید می بینید اون فایل ها مطالب آموزشی نبودن
  • amirreza poorakhavan
  • مدرسه‌ی شاخیه دیگه!
    ما تو شهرستان هیچی نداریم.دارم تمام تلاشمو می‌کنم برم حلی.حلی واقعن شاخه.مخصوصن کامپوترش که دیگه هیچی.واقعن به نظر من مدرسه‌ی به صرفه‌ای هم هست.اگه ما یه روز بخوایم آقای جبل رو بیاریم یزد ۱ میلیون هزینه‌ش می‌شه!ولی اونا تمام سال یه همچین آدمایی رو میارن و شهریشون اصلن زیاد نیست.کاش بذارن من برم اونجا.
    چقدر عکس کیوان ادیت شده و غیر طبیعی هست!
  • به "به آریا الستی" - آریا الستی !!!!!!
  • سلام
    الان خیلی خسته هستن شاید اشتباه کنم اما :
    اختصاصی نمی کنه؟! مطمئنید؟! بهتره به اون بلاگفا قبلی و پست های رمزدار و ... یک نگاهی بندازید!
  • آریا الستی !!!!!!
  • سلام
    نگاه کنید واقعا میدونیم که این جا مجال دادن پاسخ شما نیست و من هم خودم در یکی از بهترین دبیرستان های یکی از شهرستان های بزرگ تحصیل کردم که به دادن قبولی در بهترین دانشگاه های ایران مشهوره پس لارم نیست که به بنده در این مورد این دوستمون توضیح بدن. خودم هم الان در یکی از دانشگاه های تهران(شریف-امیرکبیر- تهران-علم و صنعت) دانشجوی یک رشته ی مهندسی هستم پس کاملا با شرایط آشنا هستم و اصلا با دید بسته نسبت به نوشتن نظر خودم اقدام نکردم و در ضمن از بهترین دوستانم هم علامه حلی بودن و الان هم کانادا و ... هستند. این ها رو از این حیث گقتم که انگار برداشت شد من نمی دونم پذیرش در حلی چطوریه و حلی N تا شماره داره الان! و ... مثلا شریف چطوریه و ... .
    اولین پاسخی هم که به کامنت بنده داده شد کاملا قیاسش مع الفارق بود بین کنکور و المپیاد که یقینا اهل منطق این رو تایید می کنن. بیش از این ادامه نمی دم و فقط این رو بگم که بنده دکتر الستی رو به خوبی میشناسم و از جایگاهشون آگاهم و به همین علت هم اون همه علامت تعجب جلوی اسمم گذاشتم و فقط به علت علاقه ی شدید به نام ایشون از این نام استفاه کردم و اینقدر هم گیج نیستم که ندونم ایمیلی که دادم هیچ ارتباطی با نام کامنت نداره!
    به اون دوستمون هم بگم که آقای شیرالی دبیرستان شهید اژه ای هستند و من در مورد کمالات ایشون بسیار شنیدم و اینکه ایشون دبیرستان رو لنجان نبودند و از راهنمایی اژه ای بوده اند!
     اگر از آقایان کسی احیانا تمایل به پاسخ بنده داشت ( که این تمایل وجود ندارد!) بنده در خدمتم!
  • علی رمضانی
  •  سلام
    من یکی از دوستان دبستانی فریدم
    خیلی خوشحال شدم از مدالش
    واقعا ایول بهش
    کارش از خیلی دیگه سخت تر بود
    چطور میدونم باهاش صحبت کنم و در تماس باشم
    خیلی وقته ندیدم
    میشه راهنمایی کنید
    اینجا اتفاقی اومدم
    این وبلاگ مال کیه دقیقا
    پاسخ:
    از طریق فیس بوک فک کنم بشه پیداش کرد
  • به آقای آریا الستی نما
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    آقای الستی نما ی عزیز
    امروز تمرکز آموزش و پرورش همینه که شما میگید وگرنه چه دلیلی داره که ورودی پایه اول ما 500 نفر باشه
    چه دلیلی داره که مدارس دولتی رو بردارن فقط اسمش رو بذارن علامه حلی N؛ تازه بدون اینکه یه نفر از کادر مدرسه عوض بشه
    عزیز حلی بودن نه شرط لازمه نه کافی
    همه کسایی که قبول شدن با زحمت خودشون قبول شدن
    من خیلیا رو دیدم که از خواب شبشون میزن 
    خیلیا رو دیدیم که شب و روز حتی سر کلاس مدرسه هم المپیاد میخوندن
    عزیز المپیاد قبول شدن حاصل تلاش فردی افراده نه رده ب
    بعدشم بهتره از اسم دکتر آریا الستی استفاده نکنید
    ایشون بزرگتر از این حرفا هستن که بیان  و به وبلاگ رده ب سر بزنن
    بله درسته شما شهرستانی هستید از آی پی تون کاملا مشخصه و همین طور هم شما طلا شدید
    و به همین خاطره که دکتر آریا الستی رو میشناسید و در ضمن بهتر بود یه ایمیل دیگه رو میدادید
    تا شک شکاکان رو بر انگیخته نکنید
    سلام
    اگر از یک طرف فقط چراغ قوه انداخته و نگاه کنیم این مطلب تمرکز را تأیید میکنیم 
    من از اصفهان این مطلب را میفرستم و اتفاقا پنچشنبه پدر علی حقانی را در منطقه لنجان اصفهان بر سر مزار پدرش دیدم وبعداز مغرب با وی صحبت کرده و تبریک گفتم
    برای تهیه بنر آدرس اعلام نتیجه خواستم که ایشان گفتند  "رده ب" را سرچ کن باید بزنه و این مطلب تمرکز را دیدمبنده البته بنده در مقام پاسخ نیستم و قطعا همه مطلب را نمیدانم ولی برای استحضار خاطر این دوست عزیز آنچه میدانم میآورم
    همه ساله طی آزمونی از دانش آموزان سال آخر دبستان بهترینها طی آزمون و مصاحبه برای ورود به  دوره راهنمایی (فبلا) و دوره اول دبیرستان فعلی در سراسر کشور تاکید میکنم در سراسر کشور گزینش میگردند همین مورد در ورود به دبیرستان اتفاق میافتد که باز نخبه ها وارد دبیرستان  میشوند که در هر استان نام معروف خود را دارد و در تهران علامه حلی برای پسران وفرزانگان برای دختران است حالا تهران بین جمعیت میلیونی تعدادی را انتخاب میکند که مثلا در اصفهان با جمعیت کمتر همان تعداد انتخاب میشوند پس طبیعی است که این دبیرستان نخبه تر باشند

    از طرف دیگه انتخاب المپیادی ها یک آزمون چند مرحله ای است که همه دانش آموزان در کل کشور شرکت میکنند و با چند مرحله حدود 40 نفر برای هر رشته انتخاب که در تهران برای همه طی تابستان دوره گذاشته و نهایتا طی ارزشیابی با چندین آزمون و تقسیم 100 درصد نمرات به چندین آزمون با درصد کم تعداد 8 نفر طلا شده و باز طی یک دوره با آزمون های مختلف 4 نفر برای جهانی انتخاب میشوند که چون علامه حلی نخبه ترین ها را دارد طبیعتا سهم بیشتری دارد ولی بقیه هم وارد میشوند ازهمین لنجان اصفهان امسال آقای شیرالی هم طلای فیزیک اورد
  • به آریا الستی
  • سلام
    نمی دونم چرا می آید اینجا نظر می ذارید.
    همین موضوع که رده - ب سایت رو برای بچه های خودش اختصاصی نمی کنه و می ذاره تمام بچه ها بتونن بیان و از منابع اختصاصی استفاده کنن خودش کار مهمیه که لایق تقدیره ( می تونید به رده ب قدیم نیز مراجعه کنید.‌ )
    در ضمن این دبیرستان جزو شاخص ترین دبیرستان ها در پخش کردن عدالت آموزشی در کشور است و این کار را در تهران انجام داده.
    شما اگر فکر می کنید لایق و شایسته هستید بهتر است به جای اعتراض به مکان نا مناسب به جای مناسب اعتراض کنید و سعی کنید به این دبیرستان پرامکانات!! بیایید
    سلام 
    خوب جواب انتقاد نادرست را دادین

  • مجتبی شاهبازی
  • سلام
    اگه باشگاه بزاره (به احتمال 70% ) ما هم میایم.
  • آریا الستی !!!
  • ببخشید ایمیلم این هست نه اون قبلی!
    samansalari64@gmail.com
  • آریا الستی !!!
  • سلام.
    من تبریک میگم به آموزش و پرورش که تونست اینقدر خوب تمرکز زایی (!!!) بکنه تا فقط یک دبیرستان در تهران به تنهایی بتواند 11 مدال آور المپیاد جهانی داشته باشد! و احسنت به شما که خیلی خوب کلی کلاس و آزمون برا بچه هاتون میزارین و بچه های شهرستانی حتی نیم ساعت از این کلاس های شما رو ندارن و رنگ قبول شدن توی مرحله ی اول رو هم نمی بینن چه برسه به المپیاد جهانی! بعدش شما یا کلی تفاخر و افتخار میاین میگین آره ما بچه هامون رفتن جهانی ببینید ما بهترین دبیرستان ایران هستیم! اون همه کلاس رو که نمیگید! من به عنوان یک بچه شهرستانی واقعا متاسفم که فقط دبیرستان هایی مثل شهید اژه ای اصفهان و دستغیب شیراز و هاشمی نژاد مشهد و چندتا دبیرستان محدود دیگه میتونن هر ازگاهی موی بینی شما بشن که اون هم به مدد کلاسهای خصوصی و ... هست که من از آشنایانم بودن که این کلاسارو رفتن و مدالم گرفتن و ... . واقعا شرم آوره این همه تفاخر و افتخار شما که تازه قسمت خیلی زیادی از کار و میدونیم که این کلاسا کشیده و من هم منکر زحمت بچه هاتون نیستم اما اینکه مثلا از تیم چهار نفره ی المپیاد کامپیوتر 3 نفرش از حلی تهران باشن واقعا تاسف آوره برای یک مملکت! متاسفم که افتخار می کنید 13.5 درصد قبولی های کل کشور از حلی بوده! واقعا شرم آوره! حالا باز خوبه که انرژی اتمی با اون همه شهریه ی نجومی و کلاساش تونست از حجم قبولی های شما کم کنه! خدا رو شکر که مرحوم سعد حجاریان این انرژی و سلام ها رو تاسیس کرد هرچند که اون ها هم با پول های میلیونی مدال آور میدن اما حداقلش اینه که تمرکز دبیرستان شما رو تا یه حدی کم کردن. متاسفم که دانش اموزا در تهران با این حجم فشار کلاسه که قبول میشن و نه استعداد خودشون. خودمونو گول نزنیم، علی الخصوص که شما کلا خودتونو خوب گول میزنید!
    بگذریم!
    مشتاقانه منتظرم تا پاسخ من رو بدید و بگید که به ما چه که مملکت اینجوریه! ما فقط تعداد مدالای دبیرستان برامون مهمه! ایمیلم هم برای جواب شما گذاشتم هرچند که عمرا کسی پاسخی نخواهد داد.
    پاسخ:
    سلام
    تمرکز زدایی یکی از اون چیزهاییه که باید بهش به شکل جدی توجه بشه،
    اما تمرکز زدایی با تخریب الگوهای موفق اتفاق نمیفته! ینی برای این که تمرکز زدایی در دانشگاه شریف اتفاق بیفته، نباید بیان شریف رو خراب کنن! باید بیان یه دو تا دانشگاه در کنار شریف و با امکانات مشابه تاسیس کنن!
    در مورد نتیجه و موی دماغ شدن و غیره هم، این نظر شخصیه شماست و قابل تامل و احترامه! اما صد در صد غلطه!
    روند مدال ها و قبولی ها و غیره نشون میده که به مدد همکاری بیشتر مسئولین مدرسه و توجه ویژه تر دانش آموزان به المپیاد و برنامه ریزی دقیق تر در این حوزه ، نتایج دبیرستان علامه حلی از حیث مدال و این ها از گذشته ش، بهتر شده! و رشد مدارس دیگه، کاهش و افت نتایج حلی رو به دنبال نداشته و حلی تونسته در این میدان رقابت قدرتمند، باقی بمونه...
    در مورد حجم کلاس و گول زدن و بی استعدادی تهرانی ها هم بهتره منصف تر باشیم! اگه بنا باشه قبولی = کلاس باشه، پس تحلیل شما از نتایج کنکور چیه!؟ این که بچه های شهرستانی از تهرانی ها بهتر نتیجه میگرن معلول معلم و امکانات بیشترشونه!؟ خیر! بچه های تهران، حاضر زیسک بیشتری برای المپیادی شدن بکنن و خب طبعا برایاین کارمعلم های بیشتری رو هم در اختیار دارن. اما این به اون معنی نیست که بی استعدادن و یا صرفا به زور کلاس رشد میکنن...! اتفاقا حجم کلاس ها و برنامه های مرتبط با المپیاد در دبیرستان حلی به نسبت سایر مدارس حرفه ای کمتره!
    مملکت رو هم ما نمی دونیم چرا این شکلیه! ما که اومدیم؛ همین شکلی بود!
    باید پسی "برازنده ای" داشته باشه...

    D:
  • سعادت حقانی
  • سلام

    علی حقانی نشون داد بچه اصفهان

    هرکجا آب باشه شناگر قهاریه

    عمو سعادت

    اصفهان

    فولاد شهر

    کرچگان

    شانزه لیزه کوچک

    تبریک میگم

    علی حقانی نشون داد بچه اصفهان هر کجا آب باشه شناگر قهاریه

    عمو سعادت

    فولاد شهر

    کرچگان-شانزه لیزه کوچک

  • سعادت حقانی
  • بچه های اصفهان  خصوصا لنجان هر جا برن

    نشون میدن که حریف ندارن

    ماشااله به علی حقانی

    همه اقوام وهمشهری ها به تو افتخار میکنند

    من که جای خود دارم

    عمو سعادت

    فولاد شهر

    کرچگان-شانزه لیزه

    فک نکنم برخورد خوبی باشه.آینده هر کسی به خودش مربوطه انتظار ندارین دست رو دست بذاره.
    پاسخ:
    نظر شما محترم!ما با فربد شوخی داریم!
    استاد رو خوب اومدید:D
    سلام.بنده خدا فربد هم مدال آورد اونم بگید دیگه !
    البته تا اونجایی که می دونم، سال 1993 فقط دو تا سوال 100 امتیازی داشته، پس فول کردن خیلی آسون تر بوده!
    تبریـــــــــــــــــــــــــــک!
    تبریک به شما، تبریک به خودم، تبریک به همه!
    سلام  
    تبریک می گم به همگی 

    بیشتر زندگی انسان، آموزش در هنگام کار است. برخی از مهمترین مطالب فقط در روند انجام کار آموخته می‌شوند
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی