رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

حضرت دوست

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ

اولین باری که بین دوراهی قانون و اخلاق قرار گرفتم مربوط به زمانی بود که قاضی بودم و به پرونده‌های تخلفات رانندگی رسیدگی می‌کردم...
پروندهء پسر دوست پدرم را برایم آوردند که من و خانواده‌ام چند مدتی در خانهء آن‌ها تا پیدا شدن خانهء جدید مهمان بودیم...
اخلاق اقتضا می‌کرد تا او را جریمه نکنم، ولی ندای درونم قانون را می‌پسندید.
بالاخره او را جریمه کردم اما برگ جریمه‌اش را خودم پرداختم.

پدرعلم حقوق

نظرات (۲)

  • سید محسن رضوی
  • http://uc.niksalehi.com/up2/images/xar7wmijveet4vsnxxw6.jpg


    دشمن عزیزت می کند...
  • سید محمد حسن موسوی
  • ایول خیلی جالب بود . ولی متاسفانه یه مشکلاتی این مدلی بوجود میاد تو زندگی که آدم نمی دونه چیکار کنه و هنوزم کسی راهی براشون نداره
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی