رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

سلام به دومی‌ها و سومی‌های جدید!

جسارت زیادی نمی‌خواست که از پایه‌ی قبلی به پایه‌ی بعدی بیایید؛ زمان این مسئله را خودبه‌خود به‌وجود‌آورده‌است. نهایتن اما این از مسئولیتِ شما نمی‌کاهد.


سومی‌ها؛ یارانِ قدیمی!

با قدرت و درس‌گرفتن از اشتباهات گذشته و تقویت نقاط قوتِ پیشین به راه‌مان ادامه‌می‌دهیم. همان‌طور که از برنامه‌ی تابستان مشخص است «برنامه‌ی ویژه‌ای برای‌تان داریم!» :پی. حضور مباحث جدید هم‌چون بیوانفورماتیک و بیولوژیِ سیستم‌ها، نیز تقویت مباحث خوانده‌شده و کم‌و‌بیش یادآوری آن‌ها می‌تواند تابستان قدرتمندی را برای‌تان به ارمغان بیاورد، به‌شرط همکاری‌تان چون گذشته. چه، می‌دانید که تابستان از مهم‌ترین و شاید اهمِ زمانِ خوانش المپیادی‌ست!


دومی‌ها؛ دوستانِ جدید!

تقویتِ پایه‌ی المپیادی و دیدگرفتن و خوانشِ مهم‌ترین و بنیانی‌ترین مباحث المپیادِ زیست‌شناسی از تابستان آغاز می‌شود. انتظار نهایت همکاری را از شما دارم و بی‌نهایت برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. به تاریخ و مباحث آزمونِ فیلترینگ نهایت توجه را بفرمایید و آماده باشید!


و نهایتن این‌که، هم‌چون گذشته مهم‌ترین نکته‌ی المپیادی‌بودن را به همه‌مان یادآوری می‌کنم: اخلاقِ المپیادی. فراموشش نکنیم و به‌کارش بگیریم.

از آن‌جایی که به‌نظر می‌آید متن شعاری شد - اما فی‌الواقع این‌طور نیست - پایان‌بخشِ این قصه را برنامه‌ی جداگانه‌ی المپیاد زیست‌شناسی در تابستان نود‌و‌چهار برای‌تان در نظر گرفته‌ام. :))



موفق باشید!

  • حسین مهدوی

نظرات (۲)

استاد! این آزمون جامع ت-2-1 چیه!!؟
-> آزمون جامع ترساندن اول به دوم
->آزمون جامع ترکاندن اول به دوم
->آزمون جامع ترشیده کردن اول به دوم
-> آزمون تسلیم کردن اول به دوم
->آزمون تفریحی اول به دوم
کدومه؟؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی