رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

تکالیف تحویلی شیمیایی‌هایی که با منن!

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ
تکالیف تحویلی شیمیایی‌هایی که با منن!سلام خدمت دوستان...

طبق صحبت‌های قبلی، طی این هفته، علاوه بر تست‌ها و کارایی که خودتون انجام می‌دید، این تست‌هایی کهاینجاهستند رو هم حل کنین و بردارید بیارید جمعه!

سؤالای حل کردنی رو با راه حل و مفهومیا رو صرفاً با ذکر مورد درست بنویسید!


مقیمی:

بچه‌های هر دو گروه توجه داشته باشند که تحویل تکالیف و انجام درست و صحیح تمارین، امتیازهایی دارن که در نهایت مجموع این امتیازات، در کنار عملکرد کلاسی، نمرات آزمون‌ها، منظم بودن در حضور در کلاس و ... تعیین کننده‌ی وضعیت شما در سال آتی می‌باشد.

به این نکته هم توجه کنید که هدف از جمله‌ی بالا، ترسوندن شما از تمرین و کلاس و آزمون و این‌ها نیست! لذا بیخودی استرس نگیرید! هدف، یادآوری اهمیت مطالب بالاست که قطعا خودتون بهش واقف هستید و اگه تا الانم بهش خیلی توجه نداشتید، مطمئنا با نزدیک شدن به آزمون مرحله یک و دو، اون نیروی درونی حلی‌ئی مث چاشنی بمب به جلو شوتتون می‌کنه!

نهایتا این که رشد و پیشرفت شما در طی این دو، سه ماه، و تلاشی که به خرج می‌دید قطعا از دید معلم‌ها پنهون نمی‌مونه و حتمن زحمات شما بی پاداش نخواهد ماند! لذا لیس للانسان الا ما سعی...

موفق(ترین) باشید ... 

 

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی