رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

فیلترینگ المپیاد زیست‌شناسی

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ب.ظ
فیلترینگ المپیاد زیست‌شناسی

سلام به دوستان زیستی

به همه: 

آنچه در برنامه امتحانات پست‌های قبل مبنی بر آزمون مروری سولومون در روز ۱۲ شهریور نوشته شده اشتباه است! (آزمون ۱۲ شهریور از مبحث اکولوژی است)

به دومی‌ها:

فیلترینگ دانش آموزان سال دوم در ابتدای مهرماه، بعد از برگزاری آخرین آزمون سولومون (مروری کل) و براساس نمرات ۱۰ آزمون سولومون انجام خواهد شد.

به سومی‌ها: 

همان طور که اوایل تابستان در کلاس مفصلا توضیح دادم. در این تابستان لازم بود (و هنوز هم هست!) که مطالعه مباحث «ژنتیک کلاسیک، زیست‌شناسی گیاهی، زیست‌شناسی سلولی مولکولی، بیوشیمی و فیزیولوژی جانوری» را کاملا (جدا از کلاس‌هایی که داشتید) کامل کنید!

لذا در روز دوشنبه ۱۸ شهریور، آزمونی از این مباحث یعنی «ژنتیک کلاسیک، زیست‌شناسی گیاهی، زیست‌شناسی سلولی مولکولی، بیوشیمی و فیزیولوژی جانوری» از دانش‌آموزان سال سوم به صورت تستی-تشریحی گرفته خواهد شد. 

این آزمون به علاوه ۹ آزمون برگزار شده سولومون، ملاک فیلترینگ سال سومی‌ها، قبل از ورود به سال تحصیلی جدید خواهدبود.

طبیعتا سهم نمره این آزمون از یک آزمون سولومون بیشتر خواهد بود. 

این آزمون با آزمون‌هایی که در مهرماه از کلاس‌های تابستان شما برگزار خواهد شد (و مدرسین کلاس‌ها طراح آن‌ها خواهند بود) جدا است! و سوالات این آزمون را خودم طراحی خواهم کرد. لذا منبع و محدودیت خاصی در طراحی سوالات وجود ندارد و هر آنچه از این مباحث در المپیاد زیست‌شناسی مطرح می‌شود ممکن است در امتحان مورد سوال قرار بگیرد.

شاد باشید!


  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی