رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

elmepadio -

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ
elmepadio -
بالاخره عید هم رسید تا شرایط برای برگزاری جام حذفی ال مپادیو فراهم بشه. 

اول از همه بگم که پنجم بازی دبیران شیمی و  دهم بازی نجوم مرکب و کام 2 که آخرین بازی مرحله ی گروهی خواهند بود برگزار خواهند شد که کامپیوتر برای صعود احتیاج به برد دارد و دبیران فقط در صورت باخت ضعیف تر از 7 بر هیچ و تساوی کام و نجوم به مرحله ی بعد نخواهد رفت. این 2 مسابقه از الملیگ برگزار خواهند شد.

به غیر از این 2 بازی 6 روز دیگر فرصت برای برگزاری جام حذفی با 6 تیم و یا 7 تیم وجود دارد. به همین دلیل مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می شوند. هر المپیاد به طور کامل دوم و سوم با هم دارای تیم خواهند بود. تعداد معلم و بازیکن در هر بازی به غیر از بازی رده بندی آزاد می باشد ولی در بازی رده بندی هر تیم تنها حق استفاده از یک معلم را دارد و در صورت استفاده از 2 معلم تیم خاطی 3 بر هیچ بازنده اعلام خواهد شد(حتی در صورت این که تیمی 13 بر یک باخته باشد و از 2 معلم استفاده کند هم 3 بر هیچ بازنده اعلام خواهد شد.)همه ی بازیکنان یک المپیاد می توانند در زمین حضور داشته باشند. تمام تیم هایی که علاقه به حضور دارند تا دوشنبه ساعت 5 فرصت دارند تا آمادگی خود را به همراه اسم یک کاپیتان به دفتر رده ب اعلام کنند(داشتن کاپیتان الزامیست) عصر همان روز قرعه کشی صورت می گیرد و شب برنامه ی روز بعد اعلام می شود پس در صورت اعلام نکردن آمادگی فرصتی برای حضور در مسابقات نخواهید داشت. با توجه به تعداد کم تمام کلاس های شیمی 2 شیمی 3 زیست 2 و زیست 3 با هم میتوانند تیم بدهند.

قوانین مطابق قوانین رسمی فوتسال خواهد بود. 

(http://en.wikipedia.org/wiki/Futsal#Rules) 

*بازیکن اخراج شده از زمین اجازه ی حضور در زمین نخواهد داشت و پس از 2 دقیقه (یا به ثمر رسیدن لااقل یک گل)  بازیکن دیگری جایگزین خواهد شد اما محرومیتی برای بازی بعد وجود نخواهد داشت.

بازی ها راس ساعت 1 در 2 نیمه ی 13 دقیقه ای برگزار خواهند شد. (برخلاف الملیگ 15 دقیقه ای)/ 2 دقیقه بین 2 نیمه استراحت و در صورت تساوی بعد از 1 دقیقه استراحت2 نیمه ی 5 دقیقه وقت اضافه و در صورت تساوی بعد از 2 دقیقه استراحت ضربات پنالتی زده خواهند شد. تعداد پنالتی ها احتمالا 4 تا خواهد بود(احتمال تغییر وجود دارد) و قوانین آنها به صورت رسمی خواهند بود. در کل یک مسابقه در بدترین حالت حدود 45 دقیقه به طول خواهد انجامید. سعی ما بر این است که قوانین تا حد ممکن به قوانین رسمی نزدیک باشند.

خواهشا تا حد ممکن لباس ورزش همراه داشته باشید برای سلامتی خودتان! فراموش نشود فقط تا پنجم فرصت اعلام آمادگی خواهید داشت.

 موفق باشید. عیدتان مبارک

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی