رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

کنسل می شود

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ
نیم ساعت پیش مطلع شدم که همایش "رده ب"ای ها لغو شده!

خوب شد که دعوت نامه ها رو پخش نکرده بودم و گرنه افتضاحی میشد!

با این حساب دوباره منتظر تاریخ جدید همایش می مانیم...

مهرماه تمام شد و من هنوز به صورت رسمی به شما معرفی نشده ام!

همین قدر بدونید که مشاورتون منم و از این به بعد کاربرگ ها رو اون طوری که من براتون توضیح خواهم داد باید به من تحویل بدید تا با کمک هم یک برنامه ی زمان بندی مطالعاتی قوی و منسجم والمپیادیتهیه کنیم.

 

  • فرهاد مقیمی

المپیاد

رده ب

همایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی