رده ب - گروه المپیاد دبیرستان علامه حلی تهران

بایگانی
پیوندها

job vacancies

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۲۲ ق.ظ

قراره که امسال تو دبیرستان یک کار بزرگ کنیم و طرح درس المپیاد حلی رو بنویسیم. نظر من اینه که برای این کار باید از کمک بچه ها استفاده شه. برای همین از تمام کسانی که مایل به همکاری با من و مدرسه هستند دعوت میکنم که سریع تر خودشون رو معرفی کنن (یا اسمشون رو تو بخش نظرات ثبت کنن). اصلا کار سختی نیست فقط احتیاج به استمرار داره. بعد از این که افراد داوطلب مشخص شدن، طی یک جلسه در مورد چند و چون کار با هم دیگه صحبت می کنیم. در انتها هم از این پروسه چند کتاب در رشته های مختلف المپیاد تولید میشه که باید تبدیل به مرجع مطالعه ی المپیاد سمپادی های شهرستان شه.

لطفا این قضیه رو جدی بگیرید و سریع تر خودتون رو معرفی کنید!!! وگرنه خودم میام اعضا رو انتخاب می کنم!

این قضیه حتما یک سری امتیاز برای شخص به همراه خواهد داشت که فعلا به آن نمی پردازم.

 

  • فرهاد مقیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی